Smiley + Tungpiercing
Hej!
Imorgon ska jag iväg och göra en smileypiercing. Har velat ha det så himla länge, så jag är säker på mitt beslut när det gäller att göra den. Det jag funderar på nu, är om man skulle kunna göra en Tungpiercing samtidigt? I och med att läkprocessen är så pass lik. (Dvs, med mat, rökning och sådant).
Är det bara dumt att göra de samtidigt, eller skulle det kunna funka? Gjorde nämligen tre hål i öronen samtidigt en gång, och den läkningen gick bra. Vill nämligen inte riskera något.
Tack på förhand!! 
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Skulle nog funka. Kan nog bli lite obehagligt bara när både tungan och den där fliken gör lite ont.
Men rådfråga piercaren när du kommer dit:) Jag menar, man kan ta 2 hål i örat samtidigt så varför inte 2 lättläkta i munnen?
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Jo justja! så måste du visa oss en bild sen!:D
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Okej! Det blir nog bra. Har aldrig haft något problem med några piercingar förut, och bild dyker upp när jag gjort det! 
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Kan nog gå eftersom smileyn ju sitter i skinnet bara kan man ju säga. Av vad jag har hört så är det ofta lättläkta.
Men jag hade inte vågat chansa, utan jag hade börjat med tungan :P
Blev lite för nervös att göra två, så jag bestämde mig för att bara göra smileyn den här gången, eftersom att det var den piercingen jag beslutade mig att göra först :)
Och så har jag aldrig haft någon piercing i närheten eller i munnen förut, så det kändes lite bättre att börja smått!! :)