Showoff; Töjningar!
Här tänkte jag att vi har en showoff, med alla töjningar! Oavsett om det är öra, tunga, navel… - Alla slags töjningar är välkomna!
Håll gärna tråden fri från diskussioner! :)

Jag kan börja med en bild på min största töjning hittils.
Tunneln är 20mm, men jag har tejpat med gängtejp för att spara in pengar. Slipper gärna köpa nya smycken efter varje strl. Skulle gissa på att den är 22mm med tejpen!
Hålet ovanför är 6mm.
Min conch är 3,2mm.

Ingen som vill visa sina töjningar? :/
Tänkte iaf att det hade varit kul med en tråd specifikt för att visa era töjningar! :) Men det är ju upp till er hur som helst.

Jahap. Min 10 mm i vänster öra då.
Och min 8 mm i höger öra, vilket ska bli 10 när jag har råd, eller tar mig tid. Och så är de min helix som är töjd till 1.6mm eftersom den var tinni winny förut. 
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

En bild till på mitt vänstra öra som jag tror jag tejpat upp till typ 23 nu.. Syns ju inte att det är större än 20 då tunneln är det :(
Men snart får jag nya eyelets! :D

Min septum som är 4mm
Septumbullet just nu… finns inga ringar/circular barbells som har 8 eller 10 i innerdiameter… måste ha det, annars ser det helt galet ut :(
Så måste ha septumbullet eller min svarta raka tusk tills jag hittat / kan göra om ett smycke som jag vill ha det…
Haha, ni får ursäkta den fula vinkeln, men är rätt svårt att få med en den på en bild annars ^^

Min tejpade tungstav. Där höll jag nog på att tejpa upp en 2,4mm stav för att sedan få i en 3,2mm..
Det fläskiga "ärret" eller gropen är sen jag hade töjning på 4mm där.. ^^

#11 najs, har 2mm där med :)
≧◔◡◔≦
Åh minnen! Två år sedan redan…
Jag stannade i alla fall på 12 mm i båda och en 4 mm bredvid. Har varit sugen på att öka igen, flera gånger. Men det har fått vara för en gångs skull.
I andra örat har jag en 2 mm conch och 1.6 mm helix också. Men dem syns aldrig på kort, då jag alltid har längre hår på den sidan.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Gammal tråd, men postar ändå, för att jag älskar mina öron :3
12 mm, och musen som symboliserar mina små musälsklingar här hemma :D
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
putt =)
Så gör jag. Han i butiken där jag köper så rekommenderar han så. 
Haha, i mitt fall var det jag som lärde lärlingen i studion att man kunde spara pengar på det viset! haha
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
#26-27 Hänvisar till TS inlägg. "Håll gärna tråden fri från diskussioner! :)"
Förlåt 
putt =) vill gärna se flera töjningar!
20mm i högra örat
8mm i vänstra örat
3,2mm Septum
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †