Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: problem
Läst 10231 ggr
firrlangarn
0

"varpåse" i översta hålet, navelpiercing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

har sedan en veckas tid haft en "påse" som det kommer var ur om man trycker på den. Piercade i början av sommaren i juni och sedan dess har allt gått bra.

Är rädd för att den är infekterad, så frågar er som är mer erfarna om ni sett detta förut och vad man kan göra åt det! :S

Henrik93
0

hmmm piercade du med blomdahl? ser ut som deras smycke?

kan bero på deras kassa metod.

men åk till en rikig piercare och rådfråga (tror inte att blomdahls återförsäljare lär sig mycket om komplikationer.)

men ser ut som en infektion är på G, så börja idag med koksaltlösning morgon och kväll. ju längre du vänter, desto värre blir det.

mitt recept: 1 liten vatten och 1 och en halv matsked havssalt eller bordssalt UTAN jod!

lycka till, och låt ioss gärna få veta hur det går!:)

mvh

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

firrlangarn
0

Tror det var blomdahl.

Okej det ska jag göra tack så mkt! :)

[Xmizzmansonx]
0

jag hade bytt till ett längre smycke men inte allt för tungt:3 ett sånt svart med bra grejjer i^^(det är dyrare men det är värt det tro mig. ber om ursäkt att jag inte vet vad det heter, titan kanske:3 sry) tills det är helt läkt. men rådfråga his piercaren är alltid bäst, och om du fjort det med pistol så gå till en riktig piercare som kan allt inom ämnet:) <3

Henrik93
0

precis #3 ett titan smycke. borde finnas om piercaren du går och rådfrågar hos säljer smycken. Dock så är titan också metall färgat inte svart:P

dom borde också kunna byta smycket till dig när du köpt det.

lycka till!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[Xmizzmansonx]
0

oh ok:) jag vet att det finns ngt speciellt svart smycke men jag minns inte var det var. det var nyttigt i alla fall och kostade dyrare än vanligt. men titan är mkt bättre än det man oftast får i sådana butiker som använder pistol etc, inget illa ment men öronhängen och sådant ser man tydligt..silvrigt "rostar" etc. ber om ursäkt om jag har fel. var åtta när jag gjorde mina öronhängshål med pistol:) har bara piercat hos piercare/kanyl^^

[fuzzygirl21]
0

Jag har haft en sån var påse eller var böld nu i ett års tid min är nog littttteee värre än din . Den gör jävligt ont :( vet inte vad jag ska göra . Tar jag ut den så blir det värre :(

Sarah
0

Min navelpiercing strulade i exakt tio månader. Var och kli till och från. Efter det har det aldrig varit ngt problem och nu har den suttit där i 14 år :P Jag skötte dock inte min speciellt bra.