Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 1875 ggr
Moalinn
0

Tips om att fixa med piercing i näsvinge

Hej!

Jag har skrivit ett liknande inlägg tidigare, fast för faktiskt ungefär ett år sedan men vill helst inte putta upp det då jag skrev väldigt "klumpigt" så jag gör ett nytt försök.

Natten till lördag tappade jag min smycke, det har hänt förr men då har det bara vart att sätta i det igen men nu tror jag att det hade vart "ute" hela natten och då börjat växa igen.

Jag får panik på sånt och började direkt försöka få igenom det smycket jag hade, böjd och allt men det gick inte så tog till min vanliga raka och försökte trycka igenom. Efter huvudvärk, otroliga smärtor i näsan och yrsel lyckades jag få igenom det och självklart började det blöda.

Jag har försökt att byta till mitt böjda smycke för att jag är jätterädd att behöva tappa denna raka jag har nu och sen inte kunna ha någon piercing kvar. Men det går verkligen inte, jag förstår inte varför. Jag får i den raka utan några problem, men inte den böjda.

Får i det fram till att det ska komma ut i näsan liksom, men där tar det stopp. Ont gör det också så jag vågar inte göra för mycket.

Vad tycker ni att jag ska göra?
Låta det lugna sig lite och ha kvar den helt raka (det är en vanlig rak som man egentligen ska böja) eller försöka få i den böjda?
Eller låta det växa igen?

fast jag vill verkligen inte att det ska växa igen, av någon konstig anledning.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Karmatarerskanise
1

Gå till en studio och be dom hjälpa dig få i det böjda.

Moalinn
0

Tack för svaret, men jag vet inte om jag vågar låta någon annan försöka med det. Men eftersom att den har fått "vila" i en vecka nu och det har gått bra med den raka så tänkte jag göra ett nytt försök att få i den böjda kväll eller imorgon. Går det inte får jag gå till studio.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

patronsaint
0

Har samma problem dessutom lyckas jag slita ut den böjda för jämnan i sömnen skiten drar ihop sig och så får jag inte i smycket på morgonen. Och den där med krok är ju ett helveta att få helt jävla omöjligt är det!

I want to be like the patronsaint of reality.