Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3490 ggr
mie65
0

Åsikter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ännu en märkning för livet.. En detalj stör mig så det vore kul att höra andras åsikter.

Karmatarerskanise
0

Den var snygg. Finns det någon mening bakom varför en av rosorna är orange?

Henrik93
0

en av rosorna har ingen stjälk?

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

mie65
0

2 av rosorna är orange men det syns inte så bra på bilden.

Maria
0

Jag tycker "skuggningen" runt rosorna var fin. Det ger liv åt bilden.

/Maria

Karmatarerskanise
0

Men vad är det du inte var nöjd med?

mie65
0

Jag vill gärna höra vad ni andra tycker utan att min åsikt påverkar på nått sätt.

mie65
0

Inga tyckanden?

Jag är inte nöjd med skuggningarna. Det känns som om den blivit snyggare utan dessa.. ser nästan skitigt ut nu tycker jag.

Tyvärr kan jag ju inte sudda ut dom :( Hoppas därför att andra människor är av annan åsikt så kanske det kommer till mig också så småningom.

Maria
0

Jag gillade skuggorna.

/Maria

patronsaint
0

Nej tvärtom jag tyckte skuggningen var jätte fin Glad

Dock är kanske över delen av skuggningen kanske lite väl jämn i kanten för min smak..

I want to be like the patronsaint of reality.

theraphosa
0

Att två av rosorna har en annan nyans är ju fint! De blir så enformigt annars. Men tatueraren borde frågat dig hur du ville ha de om de nu är så att du inte va nöjd med de. 

Skuggningarna va as fina! dom kommer ju bli ljusare sen när den läkt. Utan skuggor hade den bara sett konstig ut tycker jag. 

Jag tycker tatueringen ser bra ut i övrigt, fint gjort. Fint att h*n lämmna en ljus stimma mellan linjen och de röda. De ända jag kan tycka är att h*n borde även skuggat lite i de röda/oranga för den delen ser lite platt ut i gämförelse med mitten av blommorna =)

Karmatarerskanise
0

Hade ni inte pratat om skuggningen innan?

Jag tycker den ser bra ut :)

mie65
0

Jodå, vi hade pratat om skuggningen men jag trodde inte den skulle bli så markant.

Skönt att höra andra som gillar den iaf.. Så småningom kanske även jag ser att den inte skulle göra sig bra utan dessa skuggningar.

Bekka-AR
0

Jag tycker också att det ser mkt bättre ut med skuggningarna, så du borde inte tänka så mkt på det. Men jag vet hur känslan är när man inte är nöjd. Har sj en tatuering som jag inte är nöjd med, då det blev ärr… Har täckt över den nu hos en annan tatuerare men det kommer ta tid innan jag kommer bli helt klar med den eftersom det blev ärr och väntar på att dessa ska lägga sig, inte alls kul..

Men din tatuering är jätte fin! Och som min tatuerare säger "bry dig inte om vad alla andra tycker, har du sett hur många tatueringar som finns med en massa fel på". Det är du som ska trivas med den, så bry dig inte om vad andra tycker. Om det skulle vara så att du är missnöjd brukar det gå över.

Jag hade en period då jag kollade på den hela tiden och blev ledsen. Saken är att jag inte ångrar motivet men det skulle kunna ha blivit mkt bättre och kanske så du tänker? Men idag har jag vant mig vid den och det har blivit en del av mig. Om jag fick välja om jag skulle kunna bli av med den så skulle jag behålla den. Kom ihåg anledningen till varför du gjorde din tatuering, det gör jag och det gör mig glad! Glad

PernillaO+
0

Det ser riktigt fint ut! Glad

Jag fundera själv på att tatuera in något liknande med rosor. Hur mycket gick din tatuering på i pris och hur många timmar tog det? Mest nyfiken för att få något hum…

Hyrrokkin
0

Jag tycker den är skitsnygg! Älskar rosorna och jag tror den hade blivit tom och platt utan skuggningen.

mie65
0

Tack för alla positiva kommentarer :)

PernillaO+ Den kostade 4500 kr och tog väl ca 8-9 timmar att göra.. 2 sittningar.

PernillaO+
0

Det var inte dyrt, tror att min lokala tatuerare är lite dyrare he, he…

Jag tycker att skuggningen lyfter hela tatueringen, ramar in den. Den ser genomtänkt ut och fullfärdig. Den hade inte sett klar ut utan skuggningen.

Jag gillar den! Glad

[Xmizzmansonx]
0

hmm..kommer det inte bleka rätt mkt sen endå? Men din hudton gör att det ser jätte bra ut imo:)<3