Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 4161 ggr
patronsaint
9

Nu är den gjord!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hellu alla!

Lovade att slänga upp en bild när jag hade gjort min lilla fågel. Så nu har jag gjort min första lilla tattuering. Trodde att det skulle göra jätte ont. Hehe istället somnade jag medan han tatuerade ^^

Hur lång läk tid brukar ni ha? För efter 5 dagar hade alla sårskorpor lossnat och den ser helt färdig läkt ut nu.

I want to be like the patronsaint of reality.

ixtab
0

Den blev jätte fin, jag älskar fåglar..

Jag har en colibri på handen och en på vardera fot uppe på själva foten.. Tycker den varianten du har, (är det en domherre eller vad är det för pippi)är jätte fina dom med….

Jag somnade oxå en gång, det tyckte jag var lite pinsamt, för jag skulle hålla koll om det kom kunder, för den gången var han ensam i studion, så vi rigga upp det så halva britsen stack ut genom draperiet, som dom normalt satt bakom.. men har bara skrattade, han tyckte det var otroligt roligt…

För mig tar det ungefär samma tid att läka, det beror på vem jag gaddat mig hos, för en del går ju djupare än andra..
Men det är skönt när alla skorpor har släppt och man ser att man inte tappat någon färg

Live long and prosper

patronsaint
0

det är egentligen en old school svala de brukar vara blå röd svarta typ som blå sångare. Men jag ville ha min svart röd Skrattande Är riktigt nöjd med den faktiskt. Älskar den typen av tatueringar samtidigt som jag har lite budskap bakom motivet :-)

Åh vad fint med colibrir!

Hehe jag och min pojkvän tatuerade oss samtidigt. men satt med ryggen emot varandra så gick ju inte at snacka och hålla sig vaken ^^ Hehe kul att det inte bara är jag som somnar iaf ^^

Har inga skorpor kvar men den känns fortfarande lite små torr. Så smörjer den än för säkerhets skull Glad

[WickedAlly]
1

Vackert!

Har själv två svalor, fast på bröstet :)
Tar oftast fyra-fem dar för mina att läka tillräckligt för att se läkta ut.

Ni är inte ensamma om att somna iaf, haha. Jag tycker att ljudet från maskinen är så sövande. Låg på mage en gång när han körde baksidan av överarmen och då somnade jag. Vaknade med britsens mönster fint kopierat på kinden :P

PernillaO+
1

Fågeln ser jätte fin ut. Gillar att blomman tappar lite blad, det blir lite "liv" i tatueringen.

patronsaint
0

Ja jag är väldigt nöjd med den. Den ser dock inte alls ut så som vi först hade planerat. Ja de små bladen gör väldigt mycket även den ljusblå skuggan runt om.

Blommorna är dock mörkrosa och inte röda som på bilden.

greenlight
0

superfin!

patronsaint
0

Tack så mycket Skrattande

[Xmizzmansonx]
0

som du skrev. annorlunda färger än vad det brukar vara på just svalor och jag tyckte den här vara jätteläcker!:)

patronsaint
0

Åh tack så mycket! :-) är så fruktansvärt nöjd med den faktiskt :-)