Hur ska jag göra?
Hejsan!
Jag tog ut min andra öronpiercing för ett tag sen för jag ville inte ha den.
Och nu när det läkt vill jag ha tillbaka den men jag vet inte hur jag ska göra eftersom det är en hård grej där hålet var (innanför huden) fick det även när jag tog mitt första hål iallafall kan man pierca sig även fast det är sådär eller går det där bort????
Hör dig för med piercaren. Och jag hoppas du går till en riktig piercare, göra med pistol är ajabaja.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
För mig har det gått bra, alla gånger. Jag fick en ordentlig skada på ett hål som jag höll på att töja, och det blev så illa att det bokstavligt droppade var och blod från det konstant. Det fick läka ihop, och när det var läkt tog jag ett nytt. Inget problem alls, det var bara lite svårare att trycka igenom kanylen, men det läkte som det skulle. Det är ärrvävnad du har från när kroppen kapslade in smycket.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Jag har tagit genom ärrvävnad, segt och gjorde ondare än första gången men gick gjorde det! Nu var det inte örat men, men:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Tack så mycket för svaren!:)
Men nu är det såhär att jag tog det hålet själv.
Så vi har ingen piercing studio här uppe så det finns två salonger som tar hål med pistol och jag vet ju att man inte ska ta med pistol men jag måste om jag vill ha hålet för jag tar ALDRIG själv igen^^:)
Eller så kan du vänta tills du kommer till en ort med piercare.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
#5 Bra råd!