Tatuerings tips!
Hej! Vill ha tips om lite om citat av er, inga jättevanliga som carpe diem eller så helst. Bara dela med er av just era som ni fastnat för :)
Skulle vara lättare om man fick lveta lite om dig som person
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Berätta lite om dig själv :)
Hej! Absolut det kan jag göra, väldigt omtänksam person mot alla som beter sig bra emot mig. Jag står upp för den jag e och står alltid för det jag säger.. Jag som så många andra har haft motångar och haft panik ångest under många år sen min bästavän som jag hade känt i 14 år gick bort i en tragiskt död bara 17 år gammal. Jag fixade aldrig skolan riktigt utan ville hellre dra ut å umgås med dom jag tycker om.. Aldrig vart ensam alltid haft otroligt mycket vänner och e väldigt storstads tjej, riktigt stolt stockholmare haha! Fast ingen utbildning men ändå e jag snart 19 år och har riktigt bra jobb. Av det negativa jag var med om har gjort mig till den starka jag e idag :)
Ett av mina favoritcitat som kanske skulle passa "I am not afraid, I was born to do this" Eller (I am not afraid, I was born for this). Beror på källa. :)
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Jag själv älskar Winston Churchill's citat: "If you're going through hell, keep going".
Stämmer så bra in på mycket och det är ett citat jag själv kan tänka mig att tatuera in =)