Pierca om tungan.
Hej!
Jag hade en Tungpiercing tidigare som jag tog ut för cirka ett år sen. Nu har jag bestämt mig för att göra om den. Skulle gärna vilja höra någons erfarenhet av att pierca tungan en andra gång. Hur kändes det att göra piercingen? Hur var läkningsprocessen jämfört med första gången? :)
Tacksam för svar.
/ J.
Hej! Jag piercade min tunga för andra gången i augusti efter att ha haft den ute i 2 år. Första gången jag piercade tungan kände jag ingenting under själva håltagningen men läkningsprocessen var jobbig då tungan var enorm och jag åt flytande mat i 10 dagar efteråt. Andra gången gjorde själva håltagandet rätt ont då hon piercade i själva ärret, MEN tungan svullnade knappt upp alls efteråt. Var lite försiktig med vad jag åt för att inte utsätta piercingen för nåt dumt i onödan. Men som sagt, läkningsprocessen gick jättefort och jättebra :) Kunde byta piercing väldigt fort.
Lycka till!
också gjort om, hade den ute ett år men då rörde det sig bara om att det växt en tunn vit hinna och den kändes inte alls att sticka igenom svullnade knappt något, var ltie svullet någon dag bara
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum