Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2676 ggr
pigelina
0

Tatuera vad och var?

Jag och en kompis ska göra vänskapstatueringar, inga stora och inga som vi kan ångra. Vill även göra dom på nått ställe där inte så många ser.

Behöver lite tips, tänkt på hjärta eller en stjärna, kul om någon har någon vänskapstatuering att visa:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

JossanH
5

Är det en vänskapstatuering borde det ju vara något som förenar er 2. Vad det är vet ju bara ni.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Karmatarerskanise
0

Håller med JossanH. En vänskapstatuering är ju väldigt personlig, någon mellan er 2.

Birke
1

Fast lite idér skadar ju inte att hjälpa med:) Vad gör att ni passar så bra ihop? Man kanske kan bygga ngt på det:)

Cederin
0

Kanske ta något av era bästa minnen tillsammans och gör det till någon söt symbol kanske?

Medarbetare på Naglar och Hår

Monarchy
0

Tänk på vad ni vill att symbolen/tatueringen ska symbolisera. Skriv ner grundord och försök sedan hitta personliga kopplingar, minnen som innehåller dom orden

JossanH
0

Jag vet folk som gjort likadana motiv på samma ställe på kroppen.

Jag vet de som gjort samma typ av bild men med olika citat.

Jag vet de som gjort någon form av kärlekstatuering där de valt tex ett motiv från en film de gillar.

Sajtvärd på Iller.ifokus

alwiz
0

Jag och en komips har en slags "vänskapstatuering" fast som betyder något för oss var och en. Jag har ett litet hjärta på revbenen under bröstet. Syns inte så mkt och är ganska snyggt :) måste dock fylla i min snart

[YukiOni]
0

Håller med ovanstående. 
Vänskapstatueringar e kompisar emellan och något ni borde komma på tillsammans, men lycka till :)