Näsring
Jag har på senaste blivit lite sugen på en enkel tunn näsring :)
Hur mycket kostar det här ungefär att göra? Det kan ju inte vara så mycket dyrare än ett hål i örat?
Finns det några risker och om jag skulle ångra mig. Hur lång tid tar det för det och växa igen, blir det som det aldrig har funnits en piercing där då?
Har bara hål i öronen för er som undrar, är inte alls någon expert på piercingområdena eftersom mina kompisar också i princip bara har hål i öronen.
250-350 tror jag är ganska vanligt pris hos en duktig piercare i en godkänd piercingstudio.
Läker det bra så brukar det inte synas speciellt mycket då det läkt ihop. Om det däremot bli infektioner och så kan man få ett ärr som syns, men det brukar inte vara något folk lägger märke till.
Risken är infektion.
#1 Okej :) tack för svar! Får suga på karamellen ;)
Betalade nånstans runt 200 för min. Som Hera skrev så är enda risken infektion :)
In vestigiis lupi...
Gjorde min i höstas. Kan säga att min drar ihop sig nästan helt bara över natten sååå kan tänka mig att den skulle läka ihop väldigt bra om man vill det =)
I want to be like the patronsaint of reality.
#3 #4 tack för svaren :) Får se… lite sugen är jag allt!
Betalade 300 kr för min, tog hålet för 4 år sen då var jag 13 år 
Jag betalade ca 500 för min. Den gjorde as-ont att göra, den värsta av de tre jag har 
Under några månaders tid fick jag för mig att jag ville vara utan smycke, och hålet krympte såpass att det i princip inte syntes (om man inte kollade noga efter det). Men jag lyckades ändå sätta i ett smycke igen sen när jag blev sugen på det. Så jag tycker det är toppen!
Men gud, att de gjorde så ont att göra :o hahah kunde jag aldrig tro!
Hoppas det är väldigt inviduellt ^^
Det är nog individuellt hur ont det gör