Crazy factory, lite frågor
Tänkte beställa lite grejer därifrån, men har en fråga först.
- ÄR de galna?? :O
Jag har inte sett så billiga smycken nån annanstans, och det känns lite för bra för att vara sant, liksom.
Sen undrar jag lite över frakten, om det är någon som vet, vad menas egentligen med "flat rate" ?
Det kostar 45 kronor att frakta det hit med den metoden, inte så farligt tycker jag, men frågan är om jag vågar beställa från en utländsk sida utan att få underliga konsekvenser?
Hmm, fel länk.. Måste fixa det.
- Fixat!
Har också kollat på den sidan nån gång men har inte vågat beställa, du kan gärna meddela om du beställer hur de är :)
#2: Det ska jag göra :) -Om jag vågar själv ;)
Hahaha, jag hittade ett par Bob Marley-pluggar därinne, och jag vet att lillbrorsan avgudar honom och har letat efter såna pluggar länge men inte hittat några. Ringde upp honom och berättade vad jag hade hittat, och han fick typ en hjärtattack av glädje x)
Så kommer antagligen beställa åt honom iaf, och funkar det bra så beställer jag mina grejer också :)

Det fungerar utmärkt att beställa där ifrån.
Min dermal anchor kommer från den sidan.
#5: Åh, vad glad jag blir! :) Jag såg faktiskt ditt smycke därinne och undrade om det var så vanligt :) (Har tittat på din dermal i din tråd, men tror inte jag skrivit nåt. Jättefin!)
Hur gjorde du när du beställde? "Bank transfer", eller typ paypal?
Nu har vi iaf skickat iväg ordern på elias smycken och hoppas att allt går bra så att jag också kan beställa sen ;)
Det var ju riktigt bra priser där! :D

Nu var det inte jag själv som beställde utan det var piercaren, men jag vet att det går bra i alla fall. Vet inte vilket sätt hon använde.
Du får uppdatara om det gick bra sedan. :)
Men det ska ju inte vara några problem.
Och det är verkligen jätte billigt .
#7: Jaha, okej :)
Ja det ska jag absolut göra! :)
Men helst, det är nästan löjligt billigt enligt mig :D

det är en säker sälj sida. så du kan använda dej utav bank transfer. men om du känner dej extra orolig, väljd då pay pal.
anledningen till varför smyckena är så billiga är för att dom köper in så otroligt stora mängder. och kvaliten är inte den bästa. fast det är absolut inget fel på den.
enda felet jag någonsin hört om dom är att det ibland kan vara lite lång leverans tid. fast sakerna har alltid kommit fram. till slut…
#10: Så bra 
Med de priserna kan jag leva med att kvaliten är lite halvdan, haha ;)
Okej, tror jag läste om det inne på sidan. Typ att det kunde ta några veckor om varan i fråga är slut.. Men det kanske handlar om ännu längre tid?
Japp, nu har jag beställt :) Kunde inte hålla mig tills brorsans grejer kommer
Fick 3 st ball closure ringar , 3 st jättefina extra kulor, och en barbell för 50 kronor! Haha, helt otroligt ;)
Fattas bara en piercing nu :P

Crazy factory är en jättebra sida. Har beställd två ggr därifrån och grejerna har alltid varit fina. Tycker att det brukar gå på typ en vecka då jag beställd vilket är väldigt snabbt om man tänker på att det skickas från thailand.
Dom är dessutom sjukt snabba på att packa ens order. Jag har fått mail inom 24 timmar om att dom har packat och skickat ordern så servicen är det inge fel på :)
Hoppas att du blir nöjd med det du får hem :)
#13: Det låter ju helt suveränt :) Hoppas jag med! =)

har handlat ett par ggr & är nöjd :)
Aj då, nu ryker sparpengarna, men tack för tipset ändå ^^

AH jag vill köpa! Men hur funkar det med betalning på utländska sidor? Måste man ha paypal eller hur gör man annars? Det går inte betala genom VISAkort eller så?
#17 Jo, VISA kort ska nog gå bra. Du får gå in och kika :) Men dem allra flesta tar nog kort.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Haha, fick avbeställa min order. Jag har äntligen fått tillåstelse till att skaffa katt, efter år av tjat och diskuterande, så det går före piercingar och smycken. Man vet aldrig när mamma ändrar sig så det är bäst att skynda sig att få hem katten! :P Men ska nog beställa igen sen nån gång :)
Inte galna, beställde en stor drös med grejer förra torsdagen och idag damp de ner i brevinkastet! Billiga och snabba! Och kvalitén tycks det inte vara något fel på heller :)
Så himla billigt! Känns inte som om jag kommer kunna hålla i mina pengar särskilt länge :D

Undrar bara, ni som har beställt därifrån, hur har ni valt att betala?
Jag betalade med Visa-kort. Betalningen syntes dagen efter hos dem om jag inte minns fel och då sändes det :)
har beställt 2 gånger, fått sakerna relativt snabbt och de är snygga
betalade med VISA-kort, har funkat super bägge gångerna. (:

Jag betalade också med VISA-kort. Fick grejerna väldigt snabbt, men däremot stämde inte allt med vad jag beställt. Omständigt att skicka tillbaka utomlands, men annars verkar det bra.

Fint, hade tänkte beställa, men vet inte riktigt hur jag vill betala :D

Har beställt lite ifrån dem nu, fick ett mail i fredags den 13.e om att de hade skickat varorna och att det skulle ta kanske 7-10 dagar. Men icke, de damp ner i brevlådan idag :)
anledningen till att det är så billigt är för att de tillverkar smyckena på plats.
jag handlar ofta där, snabba och trevliga och en enda gång saknades ett smycke, som jag påpekade, och fick det saknade hemskickat på bara ett par dagar efter mitt "klago-brev", utan kostnad självklart

Finns det ingen risk att får man betala tull eftersom det skickas från Thailand?
Jag vill inte riskera att betala tull, åker man på det så kan det ju bli rätt dyrt :/
- Medarbetare på studier.ifokus
Billigt! Vill beställa navelsmycken men ser inte vad det är för material? Vill ha titan.

#30 Det står vad det där för material längst ner på bilden på varje sorts smycke och när du klickar på ett särskilt smycke för att kolla närmare på det så står materialet längst upp över bilden.

Beställde tunnlar där ifrån extrem snabb och säker leverans och priserna är grymma, kvaliteten verkar vara jätte bra så inga som helst problem att beställa där ifrån, kan rekomendera det varför betala över priser:D

Glöm det jag skrev :D Jag tänkte på Cool Creak kolla gärna den sidan. Avsevärt mycket bättre och levernas på 1-2 dagar:D
#33 coal creak verkar ta hrem sina smycken från Crazy factory, samma sak med star-piercing.
#29 Känner du dig osäker ang tull så maila företaget och be dem skicka paketet som "gift", då har jag för mig att man kan undvika tull
Billiga piercingsidor=awsomness! nu ska jag gå in och börja dräggla!
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
Kan väl meddela att min andra beställninganlände idag, 5 vardagar tog det. Mycket nöjd!
#36 Vad kostar frakten?
Greetings.
Legacy Mwari.
#37 Ungefär 50 kr
VA!? oh shiiit, jag ska beställa en hel del då. Är det bestående 50 kr, eller varierar det efter hur mycket man beställer?
Greetings.
Legacy Mwari.
#39 Bestående, därav kanske smartast att försöka få fler att beställa på samma gång så kan ni också dela på frakten :) För egen del brukar 2-3 till räcka för att få så det löns :)
haha jag känner samma sak varje gång jag beställer xD haha. nee, det är bestående 50 kr, tror jag iallafall. det har det varit för mig de gånger jag beställt. Tror det kostar 50 kr oavsett hur mycket/lite man beställer :)
50 spänn är ju inget alls!
Greetings.
Legacy Mwari.
#42 Nog när ett smycket kostar 1/10 av det :P
Okey sant. Tänkte inte hela vägen där :P Men ska ändå dela med en poalre så
Greetings.
Legacy Mwari.
Beställde därifrån nyss. Blev en fejkplugg och ring till örat som julklapp till min lillebror, sen tre olika pluppar och en bcr till min näsa, och de skulle blivit två bananas till öronen också men lyckad som jag är blev det bara en. Men har mejlat dom och bett dom dubbla det. Så totalt kommer det gå på bara 120 kr! :)
Värd på Choklad iFokus
Tja! köpte därifrån för 365spänn! Hoppas att det blir bra! sjukt billigt ju! kan skriva när jag har fått paketet om det har gått bra och så!
om jag beställer 6 st tunnlar så kostar det allt som allt 172 sek, billigt, men jag är liiite tveksam… vågar jag beställa??
är det gratis att skapa ett konto på cf?
Det är gratis o det är värt det :)
Frakten är ju gratis vid köp av minst 20EUR :o
#50 Det var något nytt *gillar* 
Beställer så gott som alla mina smycken från Crazy Factory, tar en vecka eller så att få hem grejerna o handlar du över 170:- så e fakten gratis.
Betalar genom Payson och allting e supersmidigt.
Fick ett trasigt smycke och skickade tillbaka det, fick ett nytt och lite extra "poäng" att handla grejer för som förlåt för att jag fick ett trasigt smycke.
Sjukt bra sida <3
Jag har också beställt massa smycken därifrån vid ett par tillfällen och är supernöjd. Kommer att beställa därifrån många gånger till. Jag är typ smyckesberoende! Det har tagit ca en vecka för det att komma fram men det tycker jag ändå är helt ok.
Sjukt nöjd.