Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: töjning
Läst 735 ggr
Carolinamickelsson
0

Funderar lite över töjningar, snälla ge svar

Funderar hur stort jag kan töja? Vill ju kunna få ett "normalt" hål igen så hur stort kan man ha? Nu har jag en 5mm töjning

Karmatarerskanise
0

Jag hade 8 som mest tror jag, och mina hål är fortfarande för stora för vanliga örhängen.

Det är olika från person till person, och sedan spelar det in hur man töjt och om man spräckt örat.

Carolinamickelsson
0

Okej

[YukiOni]
0

10 mm fungera för mig E individuellt men mellan 8-10 mm e väll "normalt" eller hur man ska klassa det

Bennybanana
2

Otroligt nog funkade det upp till 16mm för mig, fick en blowout och tog ut smycket helt för att läka, fick sen när det hade läkt ordentligt inte in en 2,4 ens.

Carolinamickelsson
0

Okej,tack:)

C4NCERiNHALE
1

Det beror på hur bra man sköter sina töjningar, vet folk som har gått upp över 20mm och fått vanliga hål igen. Som sagt, tar man hand om sina töjningar korrekt så ska det inte vara några problem, dock är det olika från person till person.

† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †

[Taxie]
0

Jag har 6mm i båda och undrar t.ex om man har det i minst 20 år om chansen minskar att det växer ihop till normalt? Har haft dem tankarna länge att de borde vara svårare ju längre man har det töjt ^^