beslutsångest
jo, som man kan tyda från rubriken så har jag beslutsångest.
Jag vill ha en ny piercing, men jag vet inte om jag vill ha septum eller vänstra ögonbrynet. Det har alltid varit septum som jag har velat men nu tvekar jag eftersom i princip alla jag känner är emot det. visst att jag inte borde bry mig men under mina 'svaga stunder' gör jag ändå det.
det är nämligen så att 33% av min omgivning också tänker skaffa septum, 33% tycker septum är fult och 33% tycker att det blir för mycket med båda septum och medusa vilket jag har nu. ps jag är osäker på om jag kommer passa i septum också ds
men hjäääälp ska jag bara köra med vänster ögonbryn istället?
(ps vet inte vilken grupp detta hör hemma i så jag kör med problem)
Själv tycker jag att ögonbryns piercing är ganska gräsligt på tjejer och inte nog med det, den kan vandra, man kan få riktigt fula ärr av det också. Man får inga synliga ärr utav septum, den är lätt att gömma osv. Jag själv har septum och jag kan inte vara nöjdare med den piercingen! Det är en piercing som passar alla!
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
hm ja, när jag tänker efter har jag nog aldrig sett någon som inte passar i septum. jag kör nog på det faktiskt, man kan ju alltid vika in den om man inte orkar med klagomål så att säga