Tatueringstid bokad!
Lovade mig själv att inte skriva något inlägg förrän jag faktiskt har bläcket på kroppen, men man blir ju så glaaad och i brist på tatueringsintresserade vänner uttrycker jag lite glädje här! ;)
För lite mer än ett år sedan gjorde jag mina första tatueringar, två ganska små hos Jimmylajnen på Fisheye Ink i Karlstad, och nu den åttonde februari är det dags igen! I'll go big this time om man säger så, så pass stort att jag måste använda ryggen.
Elefanthuvud, dödskalle, blommor o.s.v, jag tror att det blir riktigt bra!
Johan Svensson på House of Pain i Jönköping är det som ska göra den då han är en bekant och även den som målat elefanten hela tatueringen utgår från.
Jag är taggad! Iiiiaaahhh, ungefär. Det där härliga pirret man har innan har infunnit sig redan nu, tidigare än på min första tatuering, men nu har jag ju förväntningar när jag vet hur awesome det är att tatuera sig! :D
Så. Nu är mitt onödiga inlägg slut, jag ska skona er. ;)
Kul :) Glöm inte bild sen :)
Självklart inte, blir den som jag tänkt mig kommer jag vilja visa den för världen typ ;D Är dessutom tänkt som tävlingstatuering så det kanske jag gör också x)
Verkar som att det kanske blir av 31/1 istället, ännu närmre! Bara tre veckor kvar :D
Gött :)