Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettproblem
Läst 2609 ggr
[fuzzygirl21]
0

Tatuerare ?

Hej jag har tatuerat mig på sidan och jag blev inte nöjd och tatueraren gjorde helt fel . Så jag undrar om det finns någon bra tatuerare i hässleholm eller nära hässleholm

ni kan se min tatuering på mina inlägg (äntlingen ! heter inlägget )

Afturelding
0

Vore bra om du kunde länka inlägget, det finns många inlägg här med den rubriken :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Karmatarerskanise
0

Det var ju tur du länkade eftersom inlägget inte ens finns på den här sidan.

Karmatarerskanise
0

Måste fråga. Kollade du inte upp tatueraren innan? Har denna person en studio? Vad heter studion i sådana fall?

Kollade du inte när hon hade ritat upp tatueringen på dig? Tittade du inte när hon var klar? Misstänkte du inte ens när du fick veta priset att något var fel? Ingen tatuerare som är riktig tar 1800 för en så stor tatuering.

Karmatarerskanise
0

Känner bara till tatuerare i Helsingborg. Evil Twins är riktigt duktiga så jag skulle råda dig att gå dit.

[fuzzygirl21]
0

evil twins går jag inte till har inte lust att vänta i 2 år för att bli tatuerad . Ja den studion är jätte känd och jag har tatuerat mig där innan . Det är big city tattoo i ängelholm . Jag skulle betala 2000 men jag fick det billigare

Karmatarerskanise
0

2000 är också för lite för en tatuering i den storleken. Har aldrig träffat en duktig tatuerare som rear ut tatueringar så. Så tatueraren hade alltså en fin portfolio?

Visst är det väntettid, men studion är väldigt bra. Man får snygga tatueringar och inte skit.

Du får gärna svara på mina frågor.

Afturelding
1

För att den största ska få rätt porportioner måste den göras mycket större ut från sidorna. Otur att den är helt svart, eftersom att svart bara kan täckas med svart. För att få bästa resultat skulle jag kosta på laser innan, så att den i alla fall blir lite blekare. Går du till en bättre tatuerare nu så är risken att det ändå inte blir som du tänkt dig.

och 2000 är verkligen ingenting, jag gav 3000 för en relativt detaljerad sugarskull som är typ 10x10 cm. Man får vad man betalar för.

Lycka till!

/Rebecca

[fuzzygirl21]
0

Alltså 1800 och 2000 är mycket pengar för en som inte har jobb och så . Och 1800 är mycket pengar för att slänga ut det på ett skit resultat :@

Karmatarerskanise
1

#9 Vad spelar det för roll om det är mycket pengar för dig?
För en tatuering är det inte det. Som ovan skrev får man vad man betalar för. Att gå till en billig för att man inte har mer pengar är ganska dumt. Då får man spara så man har råd att få en riktig tatuering.

Frågar igen. Tittade du inte och godkände ritningen på dig innan hon började? Tittade du inte på den när den var klar? Tittade du på tatuerarens portfolio?

Afturelding
0

#9 Ja, det kan vara mycket pengar, jag själv pluggar och får bara gymnasiebidraget eftersom att jag läser på folkhögskola.

Men för arbetet är det ingenting, och även jag är nyfiken på vad dina svar är från #4.

/Rebecca

[fuzzygirl21]
0

Hon hade gjort linjerna först och det såg bra ut . Sen någon månad senare åkte jag tillbaka för att fylla i resten . Allt såg bra ut . Men när jag kom hem så såg min sambo att det va helt fel och jag mejla henne dagen efter , och sa att jag va inte va nöjd och att det fattas saker och att hon hade gjort fel . Plus när jag va där när hon fyllde i allt så sa hon att ja nu kan du komma tillbaka när du ska fylla på med färg och så om något år och att tatueringen va helt klar men när jag mejla henne så sa hon att jag inte alls va klar

Cederin
0

Håller med Hera, jag har bara studiebidrag men har snart sparat ihop 3500 för att göra en tatuering på övre innerarmen. Ingen menar något illa eller kränker dig för att du har mindre pengar att göra tatuering för, vi råder dig bara till att i framtiden spara ihop pengar istället som jag har gjort och få en välgjord från början. Priset är inte alltid avgörande för kvalité men oftast är det så.

Medarbetare på Naglar och Hår

Karmatarerskanise
0

Du kollade alltså innan hon började tatuera och godkände då att det saknades huvuden. Det kan du ju inte klaga på sen.

[fuzzygirl21]
0

jag vet om att det saknas huvud . Men det är helt fel hon har gjort hon har gjort sträck som rök istället för skuggnig du kan ju gemföra orginalet med tatueringen det är mer som fattas . Plus när jag duscha så försvann nästan all färg så tatueringen syns knappt

Karmatarerskanise
0

Ja jag motsäger inte dig. Den är verkligen inte snygg.

[fuzzygirl21]
0

jag kan lägga ut ny bild snart . Man ser knappt den men ja

Neeokiller
1

fan va tråkigt :/ men kanske e en bra sak att färgen försvinner och om den knappt syns längre eftersom den inte bra gjord :) om man vill se det på de sättet fast inte okej att göra de!

Beea
0

Alltid klokare att spara tills man har råd med en bra tatuerare från början, att rätta till ett misstag kan göra att det blir mycket dyrare än man tänkt sig i slutänden. Jag var beredd att betala i princip allt jag ägde för att få min tatuering som jag ville ha den, trots allt är det något man ska leva med hela livet. Nu gick den lyckligtvis bara på 3000 och blev ändå helt underbar, men man måste nog vara beredd på att betala om man vill att det ska bli bra :)

[TosaMi]
0

Jag bor i Hässleholm men där finns ju inte så många tatuerare egentligen. I Kristianstad finns det ju BläckOut som jag rekommenderar, och även Pirate Island Tattoo, både i Broby och i Kristianstad, väldigt duktiga på båda ställena!