Äntligen är den klar!
Vad står den för? Och var är den gjord?
det är en banner från spelet World of Warcraft, står för Horde-sidan ;) (onda sidan som vissa säger hehe)
Gjord i rättvik på Kraftwerk Tatto av tatueraren Kostja från vit-ryssland :D
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Snygg 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Tack! :D Jag är sååå nöjd! Fast lite ovan att nånting är på armen så det blir när man tar ett glas eller nåt så skrämmer jag mig själv för jag tror att det sitter en spindel på armen :P
sen blir ett do'h moment xD
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Åååh vad snyggt! Vad avis jag blir :D
Tackar! :P Blir totalt en hel sleeve när jag är klar ;) Har lite ider och sådant som ska sättas på plats :D Fjädrarna tänkte jag faktiskt be att dom gör om till mer fjäder-aktigt och sen blir det lite mer runt om så ev. blir det hela horde-crested blandat med lite annat runt om :P
-Albert Einstein
Shit vad snyggt! :D Vill också skaffa någon såndär cool! :D
I'm gonna let my little light shine
Haha, jag är sjukt nöjd över den! Men jag freakar ut fortfarande på jobbet när fjädrarna syns lite grann under jobb-tröjan xD
Blir nog lite Murlocs på skuldran tror jag eller lite snyggt på armen under crestet ;)
-Albert Einstein
Lok'tar ogar!
Fast nä nu ska jag inte va sån, som spelar Ally
men snygg va den :D
Haha, hade planer på ally-crest på andra armen, men tänkte att det skulle nog bli lite pvp mellan mina armar då ;) Nä skämt å sidor.
Kan ju stila med att nästa projekt blir det här, dock bara en och han med svärdet ;)
-Albert Einstein
#10 Har du tillstånd till att använda bilden?
#10 cool! Älskar murlocs :D
Finns det inte en dum lag som kan stämma för detta:P Copyright? tror jag läst det ngnstansxD inte för att dom kan finna detta Ez men endå:P rules these days:P Jag gillar inte wow alls. tycker det är tråkigt(sorry) är ju cod/HoN spelarexD Men min syster är likadan. hon har tatuerat in chars från sitt favvis spel och fler kommer det bli:P
Copyright har man ju hört talas om, men har aldrig hört det i samband med tatueringar. Vad ska de göra, hugga av ens arm? 
Nja tror hon menade på bilden jag la upp med murlocen. Och visst finns det väl copyright - men jag har inte redigerat bilden, jag har inte 'stulit' den med tanke på att hans loga finns kvar.
Så jag tror knappast att man kan bli stämd för detta. Hur många är det inte som egentligen postar upp bilder lite här och var som de själva inte gjort eller tagit? Menar - den finns på internet, bara att googla så får man fram den. Men om en moderator anser att det bryter mot regler så be my guest - ta bort inlägget.
-Albert Einstein