Tatuering nummer tre
Jag fick en tatuering av min mamma i julklapp och tidigare idag var det dags att göra den. Det fick bli en uggla på underarmen. Jag är helt förälskad i den och är så nöjd att jag nästan går sönder (typ), så därför ville jag visa den för andra tatueringsmänniskor! 
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
den var sjukt snygg!:)
Så himla fin!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Snyggt
Riktigt snygg 
/Amanda
Blogg: http://megapixeln.se/
Sajtvärd på avengedsevenfold.ifokus
Tack! Är grymt nöjd!
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Men fy vilken läcker!
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Gud vad glad jag blir! Tack :)
Wow, snygg! Asläcker! :D
Berätta lite? :) Har du ritat den själv? Betyder den något eller bara för snyggt? Kostnad ungefär? :)
Nyfiken!
Jag har inte ritat den själv, tyvärr. Älskar bara ugglor (så himla fina djur). Och hittade en perfekt på tumblr i somras, sedan så fixade tatueraren till den och la sin egna lilla prägel på den.
Alla mina tatueringar är helt utan betydelse (än så länge. De kan ju komma att betyda något framöver). :)
Den gick loss på 3000:-, så inte alltför farligt, men då var det ju inte jag som betalade heller! :)
Okej :) Otroligt snygg som sagt, och ja ugglor är himla fina! :)