Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 5258 ggr
Minrandigalama
2

Ny tattoo :3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte jätte bra bild men ville bara visa min nya tattoo! Har en sen tidigare på nyckebenet också :) Ska förresten läggas till en liten text under fågeln!

Är det btw någon annan här inne som tyckte de gjorde lika ont som jag tyckte de gjorde å tatuera underarmen? :O

Smullis
0

Den var sjukt fin! Är det någon speciell fågel de utgått från? :)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Minrandigalama
0

Tack vad glad jag blir ! Skrattande

Nej inte direkt, men hittade en jätte söt fågel på google som jag ville ha, men sen så hittade jag en skiss på ungefär samma fågel fast en annan vinkel så den var sötare så valde den istället Skrattande

Smullis
0

:D Aha då förstår jag! Vill gärna tatuera mig när jag är äldre, men tänk om man ångrar sig! Gäller att hitta ett motiv man aldrig kan tröttna på, och det motivet är jag fortfarande på jakt efter xP

AmandaChristina
0

Riktigt snygg, jag har två tatueringar på varsin underarm som täcker hela underarmen, tycker att det var helt hemskt under hela tatueringstiden. Speciellt vid de området som din tatuering täcker och vid handleden Obestämd

PiganX
0

Otroligt fin tatuering! Glad

[Nalle-]
0

Väldigt fin! Glad
Jag har samma placering på min, tyckte det gjorde ont i början när konturerna gjordes men sen var det inte så farligt. Men det var min första så har inte så mycket att jämföra med.

nottheonly
0

Vilken fin tatuering! älskar färgerna Glad
Jag har ingen tatuering på det stället du har så jag vet inte hur det känns, men det är en fin placering tycker jag.. så någongång i framtiden kanske det blir något där för mig också Glad

Minrandigalama
0

#3 Haha ja man ska ju hitta nånting man känner sig bekväm med att ha hela livet Skrattande men jag kör ju lite på dedär att jag måste ju leva lite haha annars kanske jag ångrar att jag inte gjorde det Glad sen om jag ångrar motivet så får de väl va så Flört

#4 Tack! Ja jag kan tänka mig! Jag tyckte det var otroligt hemskt och jag satt och svor för mig själv nästan hela tiden. Sen erbjöd tatueraren mig en klubba för att jag skulle tänka på annat haha ! Tungan ute

#5 Tack vad glad jag blir ! Skrattande

#6 Tack så mycket! Haha ja tyckte de gjorde mest ont hela tiden ja! Trodde man skulle bli bedövad efter ett tag men icke sa nicke Tungan ute Men konturerna gjorde nog mest ont !

#7 Tack vad snällt ! Skrattande Ja det är ju bara synd att dom bleknar efter ett tag  Rynkar på näsan Ja det tycker jag absolut att du ska göra! Men var förberedd på att det känns! Flört Men sen har jag väldans låg smärttröskel hehe..

Mvh

Sandra

nottheonly
0

#8 Ja fast om man sköter dem ordentligt så kan färgen hålla länge Glad jag har ganska hög smärttröskel tror jag iallafall ^^ har tatuering på armen(handleden) och en på foten! Glad

[Xmizzmansonx]
0

Så söt^^ <3

Smullis
0

#8 Tycker du gjorde ett mycket bra val av motiv! :D Jag tror inte att jag skulle ångrat mig iaf ;)