Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: ideer-och-tips
Läst 4900 ggr
Tisslibiie
0

Tips på piercings i örat

Hej! Har varit och läst här ett bra tag nu, så är väl dags att skriva min första tråd.^^ Jag vill så gärna ha en till piercing eller två i höger öra då jag har sidecut så lär synas bäst :) Någon som har tips? Kan tillägga att jag har 4 piercings (och ett "vanligt" hål i vadera öra) Mvh

Enjoy life and live the adventure!

Afturelding
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är mitt högeröra, kanske får du lite inspiration?

Ber om ursäkt för kvalitén, men du ser nog i alla fall :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

JossiMelon
0

Det finns ju väldigt många piercings att ha i öronen. Men helix är ju alltid snyggt. Rook, Tragus, Daith och Snug är bara några andra som jag kommer att tänka på. :)

Tisslibiie
0

#1 Åh rena drömmen! :D Vill ha något liknande när jag "byggt" färdigt ^^ #2 Alla är så himla fina! :) Har alltid haft en förkärlek till industrials, men har läst väldigt mycket om många här inne som aldrig läkte ordentligt då det är brosk. Men samtidigt har jag aldrig haft problem eller krångel med någon av mina piercingar. Den i näsvingen läkte fortast :P Dela gärna med er ni som har industrials!

[WickedAlly]
0

Inspirerad av #1 så lägger jag också upp en bild, såhär har jag i alla fall :)

Tisslibiie
0

#4 Supersnyggt!^^

C4NCERiNHALE
0

Annars kan man ha som mig ;)

† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †

Niini
0

Mitt vänsteröra för tillfället (har ytterligare ett "vanligt hål" men har inget örhänge där nu). Vore jag du skulle jag göra tragus, klart snyggaste piercingen i örat enligt mig :)