Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 824 ggr
Neeokiller
1

piercing i helgen kanske :)

nu när man e 18 så ska man ju kanske sticka till studion och pierca sig ^^ har bokat tid 13:15 på lördag för att pierca bröstvårtorna här i göteborg, blir intressande att se hur ont det kommer göra eller hur det kommer gå med denna piercing ^^

haha har dock ej berättat för min pöjk att jag ska göra det på lördag så blir la en liten överraskning sen får han gilla den eller inte för jag tycker det är skit snyggt ;)

ville bara berätta det för er människor :)

Karmatarerskanise
0

Lycka till!

Neeokiller
0

tack !:)

[WickedAlly]
0

Lycka till!

Blir alltid så fundersam när folk ska göra något sånt här på helgen, här är nästan allt stängt då. Lär nog aldrig vänja mig, en gång lantbo sägs det ju :P

mandariiin
0

lycka till! hoppas att killen ser det som en positiv överraskning!

Neeokiller
0

#3 tack hehe jo så e det kanske ^^

#4 tack, ja det hoppas jag verkligen oxå. värsta för honom e nog att han inte får röra dem medan piercingarna läker men ska sköta om dem på bästa sätt så läker det så fort som möjligt ^^

Neeokiller
0

blev ju inte föra helgen men igår var jag iväg och piercade båda bröstvårtorna :) känns väldigt kul att ha gjort det ^^

Karmatarerskanise
0

#6 Gjorde det ont? :)

Neeokiller
0

det kändes ju ganska mkt när kanylen gick igenom och kändes mest på andra piercingen men gick över direkt smycket sattes i :) men tycker inte smärtan var i närheten av vad jag trodde den skulle va :)

Karmatarerskanise
0

Så bra :)