rosor placering
jag har två tatueringar sen tidigare men dom är små och väldigt enkla (en helsvart fjäril som är ett favoritbands bandlogga i nacken, och en svart ca 7 cm droppe på insidan av underarmen) och jag är nu sugen på att göra nånting lite större.
Det jag funderat på ett bra tag nu är två rosor som ska få gå in lite i varandra, i grått/vitt/svart, på överarmen. Såklart är det man själv som ska vara nöjd, men skulle det se konstigt ut att göra tatueringen lite längre ner på överarmen, tänker mig typ att halva ska synas under en t-shirt-ärm, istället för att sätta den på axeln? Vill alltså inte ha så stor att den börjar på axeln och slutar nedanför en t-shirt-ärm om ni förstår hur jag menar :)
Eftersom jag bara har två väldigt simpla så är jag fortfarande sån nybörjare på det här haha.
puffar!:) själv tycker jag nog som många andra och tattuerare att det ska passa med kroppens linjer, anatomin alltså. Men en tattuerare kan nog göra något snyggt som passar det du vill och som också passar den kroppsdelen som du pratar om:) lycka till! mvh Henrik
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
# 1
tack för puffandet! ;)
jo det är sant, att det ska passa kroppen alltså.
får nog ta och gå och prata med nån av tatuerarna på studion jag funderar på isåfall :) hoppas att det kan passa i alla fall för jag vill ha en lite synligare tatuering den här gången eftersom båda dom jag har nu inte syns särskilt bra. Och eftersom jag oftare går i t-shirt än i linne (är sån som alltid fryser så linne funkar bara för mig när jag är utomlands typ haha) så skulle det såklart vara roligare att ha en tatuering som faktiskt syns även om jag inte har linne :) man lägger ju ändå ner pengar och tycker att tatueringen är fin, så vill ju visa den :D
är bara så osäker på skissnings-priser och grejer och jag blir jättelätt nervös och svamlig när jag ska fråga om saker så det är lite därför jag drar mig från att gå iväg till studion XD
# 4
okej! på dom hemsidor jag läst (inte bara för studios i min stad utan kollade runt för info ändå) och då tog dom timpris för det också, eftersom det ändå går åt arbetstid åt det.
men får väl se vad dom säger där! ska försöka gå förbi dit på onsdag eller torsdag och sluta fega ;)