Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 4772 ggr
Dreamsabout..
0

Nån med erfarenhet?

Är det någon som har erfarenhet av Triple forward helix?
Läketid? Vart man kan ta sån så det blir bra, Kostnad, osv, ÖS på med information, inte så påläst! Tacksam för svar! Flört

Dreamsabout..
0

Gör man alla samtidigt, osv! Hihihihi! Tungan ute

Dreamsabout..
0

Eller ja alla som hört bra, dåligt eller så om dem…Bara en massa information! Tacksam för svar..

Rwawr
0

Aldrig hört om de så sökte bilder på google, fan vad ballt!
De där skulle jag vilja ha! :)
Men de kan inte vara så stor skillnad på dom som andra piercingar, eller?
Annars sök på google. .

Men fan va snyggt de var!

JossanH
2

Snygga piercingar! Dock kan jag tänka mig att det är få piercare som gör dessa (många kommer säkert anse att det är ont om plats) och att det är långt ifrån alla som har ett öra där det faktiskt är möjligt att göra piercingen. öron kan ju vara extremt olika till utseendet. Jag har själv bivit nekad en rook pga mitt öras utseende.
Tredje grejen jag kommer till att tänka på är att det säkert är en svårläkt piercing då det är 3 piercingar i brosk och brosk kan ju krångla rejält..

Sajtvärd på Iller.ifokus

[FruStein]
0

Wow, så snyggt! Men det är säkert inte så skönt att sova på örat…

DeniceP
0

Galet snyggt! Förvånad

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

[mikaela07]
0

Snyggt! :o
Blev sjukt sugen nu, haha.

Dreamsabout..
0

Jaaa jag vet jag bara såg det och älskade det direkt! :)

Wand
0

Hade aldrig hört om detta tidigare, men herregud vad snyggt det är! Har under de senaste 3 sekunderna bestämt mig för att skaffa detta, sålänge inte mitt öra är för komplicerat. Verkligen häftigt. Skrattande

(kan alltså inget om denna, men kan tänka mig att läketiden är lång och att det är en smärtsam process)

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Dreamsabout..
0

Jodå jag vet det är ju trots allt 3 st så det är nog längre läketid och så. Men om man verkligen vill ha det är det ju värt det eller hur? :)

busigdemon
0

En nyfiken undrar om man smidigast har smycke med kula eller platta på baksidan?

"Din verklighet är inte Min verklighet"