Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 8707 ggr
Rustis
0

Någon som vet stilen?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska göra min första tatuering på handleden om några veckor. Jag har letat olika textstilar och jag har fastnat för en, hittat en bild men jag vet inte vad stilen heter. Någon som vet?

Jag vill ha texten still strong på vänster handled.
Eller har ni några andra stilar skicka gärna dom! :)

(Texten längst ner)

Afturelding
0

Här kanske det finns? :)

http://www.dafont.com/theme.php?cat=601

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Rustis
0

#1 Jag har kollat där flera gånger men hittar inte riktigt det jag vill ha.. Liksom vissa är för raka andra sitter för mycket ihop. Fast jag har juförstås inte kollat igenom alla textstilar. :)

Afturelding
0

Sitter de för nära så kan man ju alltid skriva en bokstav i taget och klippa ihop dem precis som man vill ha dem också :) Bäst blir det kanske om man skriver ut dem och kalkerar på vanligt papper, men det går bra att göra direkt i datorn också.

Eller så hittar du någon som kan texta i denna stil åt dig, t.ex en tatuerare ;) Då kan du vara med och bestämma preis hur alla bokstäver ska se ut.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Juicy
0

Väldigt lik Poppl Exquisit Pro Regular enligt WhatTheFont.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Cederin
0

Det där är ju min tatuering. Texten längst ner heter Renaissance.

Medarbetare på Naglar och Hår

Rustis
0

#5 Jag tyckte du hade en sån fin stil som jag fastnade för. :) Jätte fin verkligen.

Cederin
0

Tack! Men min tatuering är inte i Renaissance utan stilen överst med en ändring av mig och tatueraren :)

Medarbetare på Naglar och Hår

Rustis
0

Jo jag såg att du hade vela ha typ en blandning av dessa. men jag tyckte Renaissance var snyggast ;)