Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 818 ggr
Shanea
1

Nervositeten när man bokar tid

Bokade tid till min andra tatuering idag, och många känner nog igen sig i att känslorna liksom väller över och man måste få berätta för världen :D

Oj, vad nervös jag var, bara för att boka tid… På sätt och vis är det ganska personligt att visa upp sin tatueringsidé, men mest är det nog för att det är beslut att fästa något på kroppen permanent. Kommer nog aldrig inte kunna vara lite nervös, just när man gjort det där valet.

Så, 19 Mars bär det av på Magic Man Tattoo i Skövde. Hur brukar ni andra känna när ni just bokat en tid och alltså även slutligen bekräftat valet av ett motiv liksom?

Just ja! En gammaldags nyckel ska det bli, och en symbol för bandet Within Temptation är integrerad som nyckelns "huvud", och lite växter som slingrar sig runt den, på underarmen.

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

Karmatarerskanise
0

Jag blir alltid upphetsad vid bokning och tatuering.

[WickedAlly]
0

Blir också upphetsad, pirrar i magen och jag kan inte tänka på annat. Nästan som att bli kär, haha.

JossanH
0

Micke som ska tatuera? Han har gjort mina blommor på ryggen :) Det är underligt det där.. Man kan fundera över en tatuering i månader eller tom år men när man väl bokat tid då kan man knappt vänta längre ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Shanea
0

JossanH: Nä, det blir Max :) Micke är helt fantastisk vad jag förstår, men han släpper bara tider en gång i halvåret vad jag förstått. Inte för att det stoppat mig om det specifikt varit honom jag velat ha dock ^^

Shanea
0

Håller för övrigt med resten om att jo, upphetsad blir man, tycker lite synd om pojkvännen som fick höra mig konstatera "Thomas, jag ska tatuera mig" minst tio gånger igår kväll samtidigt som jag hoppade upp och ner typ :P