Dermal kanske?
Hmm… Vill börja med att säga att jag är 30+ o inte har sådär jättecool, alternativ stil. Jag är rätt vanlig, men har haft piercings sen jag va 16 och kan inte vara utan.
Med det sagt skulle jag vilja ha lite hjälp. Jag är väldigt sugen på något nytt och har funderat en del på dermal. Eller mouche på motsatt sida från där jag har en i underläppen kanske? Vad tror ni? Skulle det passa ens? Jag vill ha smått o gärna glittrigt, inget stort o blaffigt. Dermaln har jag tänkt som en "teardrop" i så fall. Men blir det allt för knas när man har glasögon kanske?
Annars kanske halsgropen är bättre på mig.
Hälsningar
/Emma Öhr
Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus.
Även dvärgsektionsansvarig i ovanstående förening.
Min uppfödning: Vildvittrans dvärghamsteruppfödning
Jag tycker det skulle passa bra. Den du har nu är jättefin. En mouche mitt emot skulle bli snyggt!
In vestigiis lupi...
Du hade passat galet bra i teardrop om du hade haft smalare glasögon/linser! :)
Jag håller med åvanstående och säger en eller två anchor snätt under ena ögat. Skulle passa dig perfeckt!
Tusen tack för hjälpen! Synd att glasögonen är ganska nya o jag inte kan ha linser bara :-P Men ska testa plutta dit en liten pärla ellet nåt provisoriskt så ska jag se hur det ser ut. Annars får jag vänta tills det blivit nya glasögon :-)
Hälsningar
/Emma Öhr
Jag tror de skulle passa även med de glasögonen du har =)
#4 Jaha! Men det var bara imo :) Men det kan ju faktiskt funka med brillor också! Men sätt dit något/redigera in något så få du väl se hur bra/dåligt det blir! :)
#6 Ja, men det är jättebra! Bad ju om era åsikter och just det med glasögonen vart jag osäker på själv så :-)
Precis, får kolla lite. Annars gör jag kanske något roligt med anchors någon annanstans. Är lite sugen på tre i rad strax under örat som följer snibbens böj, eller kanske något vid nycketbenen. Finns ju så mycket man hade velat ha hihi
#5 Har jag tur kan det funka. De är så stora att den nog utan problem syns bra framifrån o på sidan skär ju inte bågen där heller. Men ska plutta dit nåt o se hur det ser ut innan jag bestämmer mig :-)
Allmänt: Hade gärna haft monroe men tror inte det passar mitt ansikte. Annars hade det varit en enkel lösning på mitt "piercingsug ;-)
Hälsningar
/Emma Öhr
Tre under örat hade ju varit galet snyggt! :D
Eller hur!? :-D Hmm… Blir svårt val detta hihi
Hälsningar
/Emma Öhr