Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1806 ggr
[Xmizzmansonx]
0

Röd Tattoo! getting!

Jo, nästa månad ska jag tatuera mig. igen^^ Och då ska jag tattuera in en spel karaktär. det ska vara från spelet Assassins creed 3. med dess symbol och ett poträtt på Haytham Kenway därifrån^^ Och den bild jag har valt är röd! funderar på mörkblå klädsel då det är "hans" rätta klädsel. Men den i rött är snyggare, Så jag googlade lite och det står att rött inte håller länge? Jag vet att man kan fylla i gratis en gång etc men inge smärtfritt ju:P Den här symbolen ska ju vara röd också men jag kan ha den svart med^^ Någon som vet något om det här?

ks.gerbil
0

ville bara säga grattis och bra val att tatuera in någor från ac sjuk bäst ju ;D såg tråden i dem uppdaterade så va lite nyfiken xD dock kan jag inte hjälpa dig Oskyldig hoppas allt går bra och du får det du vill ha i alla fall!

Gerbil-hemsidan hittar du R

Afturelding
1

Det beror väldigt mycket på, men ja, rött brukar "tvättas ur" först. Jag har rätt mycket rött i båda mina, och de är precis lika fina nu som när jag gjorde dem för två år sen :)

Ta så väl hand om den som du kan, så håller det bäst. Undvik sol, och använd hög solskyddsfakor så fort du inte har den täckt med kläder på sommarhalvåret.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Xmizzmansonx]
0

Jag är ute mycket på sommaren och är slarvig:3 Jag har skickat ett meddelande till tatueraren så får se vad hon tycker^^ Men om hon tycke rjag ska ha rött ska jag komma ihåg det du sa #2

Och Tack #1 Ja:) många som andra har jag blivit total förtjust i honom^^ han är så rolig att spela^^ Tackar så mycket :)

[WickedAlly]
0

Jag har också rött i två av mina, fortfarande lika fina, fast de är bara några år gamla visserligen :)

nottheonly
0

Jag har också rött i en av mina, och det ser fint ut! fast min är bara lite mer än ett år gammal Tungan ute

[Xmizzmansonx]
0

Känns mycket mindre oroligt när ni skriver så^^ Förstår varför dem säger att man inte ska läsa allt som står på internet^^ Hon jag ska tatuera mig hos är dock fullbokad så får vänta ända tills den första mars^^ Men gör inget! Så Ska dit klockan elva den dagen och pinas^^ Hon ska börja rita upp den när de närmas sig. Längtar så mycket;)! Tack allihopa^^

ks.gerbil
0

den kommer säkert bli jätte fint, det är verkligen värt längtan grattis igen :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

DinJejja
0

Jag har ett körsbär och de är rött. :) Lika fint nu som när det gjordes -09. :)

Beea
0

Sen kan man kanske inte heller lita på allt gammalt som skrivits. Färgerna som används har ju blivit bättre med åren :-)