Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1045 ggr
[Noina-J]
2013-02-11 18:39
0

Labret - bra studio?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har funderat på att skaffa en labret nu men vet inte var den ska sitta, alltså centrerad eller OC. Har nu några frågor som jag borde veta innan jag gör. ;)

Hur ont på en skala 1- 10 gör det att göra en OC labret?

Finns det någon bra studio i malmö eller Lund området?

Är dessa sidorna bra att köpa smycken från; barbarella.se och rockflame.com.

Hur lång är läkningstiden på ett ungefär?

Vilken hade passat mig; centrerad eller OC?

Denna kommentar har tagits bort.
theraphosa
2013-02-14 12:34
0

Jag har en oc och tycke de va en 2:a i smärta att göra men de gör ganska ont sen om man råkar komma åt den. Och byta smycke va inte så skönt heller och de gör man efter två veckor tror jag hos studion.

Jag tycker du passar i oc, men de är bara för att jag har lite svårt för centrerad om den inte hamnar perfekt. Eller kanske en medusa?

[Taxie]
2013-02-14 21:50
0

Jag tycker en 1a på skalan… men då är jag en person som står ut lite smärta o känner bara att det blir gött efter ett tag. Smärtan är mer när man ska göra rent och så tycker jag. Har tagit hål 4 ggr i läppen fast har ju bara snakebites som jag tog ur för över 2 år sen och så har jag tagit hål igen nu efter det :) Läkningstiden är mellan 1-2 månader.. beror på hur bra kroppen är på att läka öppna sår. Skulle inte rekomendera att byta smycke innan det gått 2-3 månader.. finns risk för att såret måste läka om p.g.a att vävnader skadas och läppen svullnar upp igen när man byter för tidigt. Har själv vart med om det och är inte kul att börja om från ruta 1 :(