Fråga om realistiska moln tatuering!
Hej jag har länge velat göra en realistisk moln tatuering, alltså inga konturer utan så att det ser ut som riktiga moln, på mina revben typ.
Har bara hittat en tatuerare som har gjort något sånt och han finns i ryssland…
Så undrar om någon här kan rekommendera en tatuerare som är duktig på realistiskt/färg/skuggning och som skulle kunna göra detta bra så att det ser verkligt ut!
Tack på förhand! (:
Det är nu lilla Camilla kommer och säger TADA!
Och så kanske du kan lägga in en bild på mer exakt hur du har tänkt dig om du nu har möjlighet till det 😃
Jag kan inget om några bra tatuerare men någon nånstans i Göteborg borde väl typ kunna de! 😛
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Vart bor du? I Stockholm finns en bra kille på house Of pain i hornstull, han heter Alex och är grym på mer realistiska motiv! Finns säkert många fler här, kolla runt på "kändare" studios som funnits länge med erfarna tatuerare så hittar du säkert någon :)
#2 jag bor i jönköping så kanske inte kan göra det i sthlm, lite långt bort! men nånstans runt göteborg blekinge mm skulle gå bra!
Hej Camilla haha!
Typ som på denna bilden fast utan strecken runt utan att det mer glider ut i huden eller så, på sidan på revbenen!
//Bild borttagen av admin. Man får inte lov att lägga ut andras bilder utan tillåtelse av bildägaren. Man får inte hellöer ta bilder från google utan bildägarens tillåtelse. Länka till bilden.
Det finns en studio som heter eyescreamtattoo i ystad som verkar ganska duktig, någon som vet något om henne?
#3 Ah de ser najs ut! Go for it! :D Som sagt Göteborg måste ju kunna erbjuda någon bra studio för det där
jaa har hittat en som verkar vara asbra, heidihaytattoo, men det är typ flera års väntetid har jag hört haha, iofs kommer jag inte ha råd förrän om något år för den kommer kosta typ 6000!
#6 DAMN! Men haha, åh! Du får spara pengar i massor :D
Jaa verkligrn!