Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttöjning
Läst 5021 ggr
jollycox
0

Tvätta töjning

Hur ofta tvättar ni era töjningar? Med vad? Vad har ni för material på smycket?

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[Zlarviig]
0

Jag tvättar den samtidigt som jag duschar, dvs ungefär varannan dag. Jag tvättar med vanlig tvål eller Lactacyl. Ibland med alsosprit. Jag har en töjning i plast..

AkaiTsuki
0

Eheh, brukar inte "tvätta" min utan den blir ren när jag duschar precis som alla andra örhängen, dock så drar jag i den osv varje dag så den inte får lukt :3

Just nu har jag silikon töjning, älskar den dock inte bra att töja med men den är underbar för färdigtöjt :3

//Joanna

Swadika
0

När jag duschar, och då bara med tvål. När jag byter töjning brukar jag om jag är lat bara tvätta med tvål och alsosprit och ibland kokar jag. Alla mina är i plast :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Karmatarerskanise
0

När jag hade töjningar var det varje dag i samband med dusch. Då åkte dom ur och tvättades med tvål.

JossanH
0

När jag tvättar håret vilket är ungefär var 4-5 dag så tvättar jag mina töjningar med tvål. Nu har jag silicon för att de är så bekväma men de jag har i trä andas mycket bättre.

Sajtvärd på Iller.ifokus

evajosefina
0

tvättar mina i duschen med tvål sedan torkar jag dem, masserar jag på lite helosan, låter de vara ett tag och sedan sätter jag i töjningarna igen.

Har silicon i tunnlar just nu.