Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 2002 ggr
[[Mellebelle]]
0

blå bröstvåta

är det normalt att nippeln blir typ svart då man tage hål först sen blev den blå o nu är den lila? äre trp ett ''blåmärke'' eller vaad?:)

Greigh
0

Det kan det mycket väl vara.
Jag fick dock aldrig några blåmärken när jag piercade mina bröstvårtor. Men det är nog olika från person till person och hur nålen/smycket sitter  :)

Henrik93
1

Vissa kan nypa olika hårt med tängerna som man använder vid piercing, och olika individer har lättare för att få blåmärken.

Piercern kan ha träffat en liten blod ådra.

Men för att vara på den säkra sidan föreslår jag att du går till din piercer och visar piercingen för en "bedömning".

Hoppas att du trivs i din nya piercing!:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[[Mellebelle]]
1

okej, jaa jag tror nog de va tången som nöp sönder min nippel :p iaf som de kändes men jag vet inte. Jag avvaktar ett tag och ser ifall de blir bättre eller sämre :)

nlinds
0

Jag upplev inget sånt när jag tog hål i min nänni .(bröstvårta på finska) låter mycket trevligare tycker jag xD

Men som sagt, jag upplevde inget sånt mer än att toppen på bröstvårtan såg lite vit ut i början, men sen kom färgen tillbaka :)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

[[Mellebelle]]
0

haha joo vet vad nänni betyd e själv fins så ;) 

jamen de e väl olika antar jag, färgen har iaf gått tbx så. Var typ ett blåmärke. får se ifall den andra nippeln också blir blå ska pierca den också sanrt :)

nlinds
0

jaha ! där ser man :D Har en pojkvän som är finsk, håller på att lära mig finska hihi ! :) hoppas den andra nänni:n blir bra :3

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

[[Mellebelle]]
0

haha jaså, vad roligt! :D

jhaha jo hoppas ja me ^^

EmyJ
0

Det va inte rester från tuschpennan som brukar vara blå/lila/svart??

www.kickemcattery.se

[[Mellebelle]]
0

#8 nää de var det inte :p