Två stycken helix
Att ha två stycken helix, som bilden jag la upp, är det verkligen bra? Med tanke på hur svårt det är att ha en som ska läka så att ha två stycken så nära varandra måste störa läkningen eller? Någon som vet?
Bifogar den enda bilden jag hittade på hur jag menar.
// Bild borttagen av admin pga copygiht.
Man får inte ta andras bilder utan att ha frågat bildägaren om lov. Och definitivt inte publicera bilden. Alla bilder är copyrightade om inte annat anges. På den här bilder stod det till och med på bilden att den var copyrightad.
Kan du länka bilden istället? :)
jag har tre broskpiercingar nära varandra, och två av dem är helix. Har även två snug som sitter nära varandra.
Man måste ju inte göra dem samtidigt, men gör man det så ska man såklart vara beredd på att läkningen kan bli svårare.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag lade ju in en bild i inlägget, blev den borttagen?
Det enda jag ville veta var om läkningen blev svårare. :-)
Jag har två helix bredvid varandra som på bilden. De togs samtidigt och det var inga som helst problem med läkningen. :)
Ja, men du laddade upp den, och det får man inte göra. Om man inte har rättigheter till bilden.
Mina sitter ungefär så nära, och har haft väldig tur med alla mina broskpiercingar :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#5 & #6, Tack så mycket för svaren! :-)
Jag tog bort copyright-stämpeln så inte alla tror jag snott bilden efter vad admin skrev i #0. :-)
Det spelar ju ingen roll om du tar bort texten, bilden är fortfarande copyrightad. Så var god och lägg inte upp den fler gånger.
Vill du vila bilden får du länka till bilden på sidan du hittade den på.
#9, Jadu, den ligger på min blogg. Ska jag länka dit eller??
Är det du som tagit bilden?
Är det inte det får du inte ha den på din blogg heller. Du måste länka till källan.
Ja, det är jag som tagit bilden. Det är ju mitt öra också.
Bilden är tagen med min mobiltelefon på mitt öra, jag har skrivit dit att det är copyright, jag har lagt upp den på min blogg och jag lade även upp den här.
Jasså. Verkade inte så eftersom du skrev "Bifogar den enda bilden jag hittade på hur jag menar." Återpublicerade förra bilden.
Då förstår jag inte, har du redan piercingen?
Ja, jag sitter på en dator där jag inte hade en enda bild, så fick gå in och ta bilden från bloggen. Bilden är ju lite otydlig och suddig så jag ville mest ursäkta mig för den dåliga kvalitén. :-)
Piercingen har jag redan, och nu är jag orolig för läkningen och ville mer veta från andra om det varit svårare för deras att läka om man har två eller om det tar ungefär lika lång tid. Jag tog båda min senaste igår och min första i december, så jag tycker ju inte att min första borde bli "sämre" på grund av att jag tog en ny så pass nära?? :-) 😃
#15 Skulle du få infektion så är risken stor att det sprider sig till din första också. Men om den första läkte bra borde det går bra nu också.