Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 1555 ggr
[Xmizzmansonx]
0

Tattoo PAUS

Ska ju gadda min den första mars^^ Men vill ha en efter löning! Alltså efter 18 mars! Men går det bra? Eller är det för "lite paus"? För folks om gör enorma tattoos gör ju till exempel linjer och sen kommer ju dit senare och fyller i tex. Så behövs paus? Är ju ungefär 2 och en halv vecka i mellan? Och den jag gör ät rätt liten! Ska inte vara samma ställa^^ Har en just nu så är lite amatör^^
Tacksam för svar då jag bestämt att boka tid för min andra plan samtidigt som jag är där^^ Lättare så en över internet^^

JossanH
0

Du ska alltså inte fylla i den första på andra sittningen utan då ska du göra en ny? Ska du fylla i så borde du vänta iaf en månad innan du ger dig på samma hud igen, gör du en ny kan du göra så tätt men ju tätare man gör desto svårare kan det bli med läkningen då kroppen får fler ställen att läka på en gång.

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Xmizzmansonx]
0

Dem ska inte sitta på samma ställe^^ Men jag tänkte på läkningsprocessen? Den ja ska göra om två veckor ska sitta på överarmen och den jag ska göra den artonde nästa månad ska sitta på underarmen. Men som sagt läker de sämre om jag inte låter den "frodas"^^ så att säga:O?

JossanH
0

Kroppen får 2 ställen att läka, det kan påverka läkningen något men det är inte alls säkert.

Sajtvärd på Iller.ifokus

ElmerKrudd
0

Jag gjorde en tatuering på min handled på en torsdag och måndagen efter helgen så gjorde jag en stor på hela översidan av underarmen så jag tror det är lugnt :)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

rebeckanystrom-
0

det ska inte vara något problem, har gjort 3 stycken samtidigt utan komplikationer.