Fake navelpiercing?
Vart kan man köpa bra fake navelpiercingar? Har dåligt läkekött och får infektioner hur lätt som helst så fr inte ta för mina föräldrar. Och en av mina drömmar är att ha en navelpiercing. Någon som vet ett bra ställe? (Jag vill inte ha en ring) Snälla nån som vet?!!! 😔
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Nån som vet?
Putt

"Din verklighet är inte Min verklighet"
Inlägget är gjort idag och du har redan puttat det 2 gånger.
Högst en gång om dagen är OK. Folk sitter inte här dygnet runt och kan svara på direkten, så ha tålamod.
#4 men om jag vill putta så kan väll jag få göra de? Och nej jag har inget tålamod för alla mina kompisar tar navelpiercingar nu och jag vill med men jag kan inte? Du vet inte hur jag känner. Och jag mår inte bra över de alls! Snälla…
Det finns ingen mening med att putta fler gånger om dagen, så nej, det är inte ok att göra det. En gån om dagen räcker långt.
Och tror du att du är den enda som längtat efter något riktigt mycket? ;) Det har de flesta gjort.
Angående sidan du länkar till så känner jag itne till den.
Men jag undrar hur sätter man fast en sådan?
#6 Fast nu blev du tillsagt av en Medarbetare att inte göra det. Din tråd syns i vilket fall högst upp och folk har både jobb och ett liv utanför iFokus. Jag tycker ändå du fick ett väldigt snabbt och bra svar. :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#7 På bilden verkar det som om den sitter fast högst upp? Hur den nu ska hålla sig fast. 🤔
#9 Det har du rätt i. Jag tror ärligt inte att en sådan sitter där den ska. Tror inte man kan klämma fast något vid naveln och få det att stanna där.
Så TS, jag tror det äör bortkastade pengar.
Varför skulle de inte vara okej? Ingen har sagt att man inte får?! Och om jag försvinner från listan så måste jag ju få putta eller? Inte alla som kollar på äldre inlägg… Nej jag tror inte att jag är den ända man jag kan ju inte ta de. Det är de som är och mina kompisar ska ta de och jag har velat ha de så länge jag kan minnas. Såklart att jag blir ledsen? De är en slags klämma som man sätter fast i naveln.
#11 Tänk om alla skulle putta sina trådar efter bara någon timme. Det skulle bli kaos! Hade din ens hunnit hamna på andra sidan med dessa gamla trådar?
Och om du mår så dåligt så kanske du får fixa en på riktigt eller gå och prata med någon om hur du känner? Annars får du vackert vänta tills du är 18. (Vet ej hur gammal du är).
#11 Det är slutdiskuterat.
Puttar du mer än en gång om dagen kommer inlägget tas bort.
#12 (jag är 14) jag kan ju inte ha riktig… Har ju sagt de och de är ju därför jag är ledsen. #13 då kanske nu ska skriva de i regler är då att man inte får putta! Jag puttar om jag vill. Tvingar ingen att svara men jag hade tänkt att beställa idag men de var ingen som svarade. Och om folk har jobb att sköta så är dom ju antagligen inte inne på iFokus och störs inte av det.

Om du har en navel som den kan klämmas fast på så kläms den nog fast hyfsat
typ en sån här
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Female_navel.jpg
http://artofthebutton.tumblr.com/post/6947687511/navel-in-oil-pastel-4x4
men om du har en sån här tror jag det är liite svårare
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Female_navel_of_a_young_woman.jpg
forex handhåller valuta växlare
Tips för den som har bråttom med att få info. Så lär man sig använda GOOGLE!
#14 Ok, då kommer tråden bli borttagen. Ditt eget val.
Respekterar du inte det admin säger till dig så får det vara så.
Jag skriver inte till det i reglerna eftersom det inte är lönt. De flesta förstår att man inte sitter och puttar flera gånger om dagen. Och du har nu fått veta det du också. Väljer du att strunta i det så kanske du ska skriva på andra sidor istället.
Fler synpunkter på detta tas VIA PM till mig, inlägg i tråden kommer tas bort.
.#15 jag har en navel som den kan klämmas fast i ;)
#15 Jepp, google is your friend 😎
#15 Precis vad jag tänkte.
Tror ni att de kan vara en fusk sida?

Troligen inte. Men är den det så är det ju inte en förmågenhet som står på spel sas.
Googla på sidan och kolla om folk skriver negativa eller positiva omdömen.
Den kostar ju inte mycket med de är de om man kan betala så att man får en räkning hem för vågar inte betala med kortet rakt av så om de skulle vara fusk..
Återigen google: http://www.reviewcentre.com/reviews93581.html
Ska nog gråa ett försök och beställa. Stog mycket bra om sidan så jag testar :)
#28 👍
#28 okej, regeln kom alltså till efter den här tråden.. Annars kan man ju bara framföra det lite trevligt och jag är säker på att det inte skulle vara några problem för TS. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
30 ja, det har inte behövts en regel innan som du ser längre upp. Men nu finns den där.
Vadå angående putt?!!
Nu låser jag tråden efter påhopp från TS och eftersom TS inte längre kommer finnas på Bodyart.