Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 1602 ggr
Pauliine
0

ngn duktig tecknare?

Tja!

Ska göra en större tatuering och skulle behöva någon som utifrån mina ideer kan skissa ihop något. Givetvis betalar jag en slant, men jag vill inte gå till ngn random tatueringsstudio och fråga någon utan vill verkligen att den ska blir grym. Är du duktig eller har du ngn du kan rekommendera? Jag bor i Stockholm.. Det funkar dock även att fixa via internet men kan bli lite krångligare.

Det ska vara tecknat mest, dvs reality tecknat. Ca 30 x 15 cm om inte större.

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Karmatarerskanise
1

Du ska inte gå till någon random studio, däremot rekommenderar jag dig att gå till den studio där du tänkt göra din tatuering.

Det är ju trots allt den som ska göra din tauering och då är det lättast att i samråd få fram bilden man vill ha.

Afturelding
0

Jag är ju också en sådan som vill teckna upp innan jag går till studion, men både jag och min sambo kan teckna så det är ju inget problem. Båda skisserna jag kommit till studion med har de godtagit, men man får vara beredd på att skissen måste göras om. Vill du ha en skiss att gå och titta på ett tag så kan du ju gå till studion du har tänkt dig och be om endast en skiss på det du vill ha :) Då vet du att den är helt genomförbar också.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Pauliine
0

#1 Jo jag har alltid gjort det med mina fd men de har alltid tagit en massa mer betalt för det och då blir det lätt för mig att jag stressat typ.

#2 Vad skönt, om man ändå kunde det.

Har ni någon rekomendation på en tatueringsstudio i Stockholm då där de är duktiga men inte har skyhöga priser?

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Karmatarerskanise
0

#3 Ok, ja det är ju det som är tråkigt att man ju får betala för det.
Det finns ju dom som tar emot skisser från kunden, men de flesta vill gärna omarbeta dom lite.

Jag bor 60 min från Stockholm, så tyvärr har jag inga tips. Hoppas någon annan kan tipsa dig. Eller sök här inne, vet att det finns trådar om studios i Stockholm :)