Spontanpiercing
Är så glad och måste skriva av mig lite! Idag fick jag en knäpp och gick in på Tribe, och gjorde en piercing som jag har funderat på riktigt länge! En Christina! Är såå nöjd, men var riktigt spänd innan! Det var chefen som gjorde den och en tjej som jobbar där tittade på eftersom hon aldrig har sett den göras tidigare! Fick veta att jag var den andra som gjorde en christina där på hela 3 år! Tången gjorde ondast tycker jag!
Så nu har jag min lilla hemlighet, rätt kul att den inte syns tycker jag, och jag känner redan mig mycket finare!
Är det någon mer som har en christina som har några tips nu inför läkningen eller så? :)
modigt ! skulle aaaaldrig vågat XD
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Vad är en christina? *nyfiken*
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#2 .. sök på google på bilder "christina piercing"
Usch… 😐 Kan inte vara skönt att ha en sån där?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
hahaha. Njae just där har man den nog inte för att det är skönt, utan mer kanske.. "snyggt" ? 🙂
Hehe okej.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Ja, det är bara en snygg grej, den fyller inga funktioner så som vissa andra piercingar söder ut gör! Jag trodde att det skulle göra riktigt ont, är knappt öm nu heller! Visst känns det lite när man tvättar med annars kan jag göra allt som vanligt! Den ser jättefin ut, har inte vätskat sig eller blivit irriterad! Lite lite svullen är den än, men det är ju ganska självklart! Hoppas på att den ska läka lika snabbt och problemfritt som alla andra piercingar har gjort för mig!
Jag har liksom fått bättre självförtroende redan, hur konstigt det än låter! Man känner sig fin och lite hemlig, eftersom vanligt folk inte kan se den eller så! ;)
tycker de är snyggt jag,.. 🙂..
Hur rakar man sig så att det inte blir massa hår kvar runt piercingen? Länge undrat detta ;)
#9 Just nu är det knepigt, men man får trixa runt kulorna med rakyhyveln, eller plocka ut den en snabbis när den har läkt när man just ska raka där! Jag ska vaxa när den har läkt tror jag, känns smidigast så!
#10 okej!! Tack för svar! :)
Så sjukt snyggt med Christina! Kan du inte berätta mer om hur du upplevde det hela? *nyfiken*
Ska också göra en.
Det är bara smärtan som oroar mig lite, men den är ju sjukt snygg så :D man får nog stå ut.
förlåt…men är de inte svårt o raka sig? kring de området där den sitter?
#10 skrivet av Nathalie-G
#9 Just nu är det knepigt, men man får trixa runt kulorna med rakyhyveln, eller plocka ut den en snabbis när den har läkt när man just ska raka där! Jag ska vaxa när den har läkt tror jag, känns smidigast så!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
jaså okej! 🙂
Galet snyggt om man har en fin ;P haha.
Men var du inte nervös? Eller kanske bara jag, men skulle bli nervös för att dra ner byxorna :P Smärtan skulle inte skrämma mig lika mycket.