Piercingr
Vad tycker ni om att ta pistolpiercing jämfört med nål? Vad är det för för och nackdelar med dessa 2 olika sätt om vi nu säger att man tex ska pierca sig i naveln?
Pistolpiercing är skit. Det förstör vävnaden. Finns inga fördelar. Gå till en riktig piercare istället. Och naveln ska man absolut inte ta med pistol. Det är en svårtagen piercing som ofta är ganska svårläkt. Så att att pierca sig där med pistol är nästan som att be om problem.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Okej tack! Men vars hittar man riktiga piercare här i Skellefteå? Tar affären dellys med pistol eller nål någon som vet? Tacksam för svar!:)
Pistol är en ren skit. Förstör vävnaden som #1 skriver, vilket innebär att läkningen blir svårare, samt att själv pistolen inte går att autoklava = inte blir helt ren. Dessutom är det sällan hålen hamnar på det ställe dom ska eftersom det är näst intill omöjligt att sikta bra.
På gula sidorna hittade jag en tatueringsstudio som heter Blue Rose Tattoo. Har ingen aning om den är bra men de ska tydligen utföra piercingar också.
En affär som du skriver om brukar alltid ta med pistol av outbildade. Så det avråder jag dig från.
Finns ingen bra piercingstudio i din stad får du kanske leta efter en annan i någon stad i närheten.
Okej tack ska inte ta med pistol! Jag har hört många prata om någon Julia här i Skellefteå är det någon som vet hur ja kan få tag på hon?:)