Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2830 ggr
Lynxkissen
2

Första tatuering snart!

Är så glad! Och nervös och nojjig! Snart är det dags för min första tatuering, har en tid bokad 11:e maj! 😃

Karmatarerskanise
0

Spännande :) Vad blir det för något och var ska den sitta och i vilken studio ska du göra den?

Lynxkissen
1

Ska bli riktigt spännande! Det kommer bli rosor på sidan av kroppen/magen 🙂 Kommer göra den hos Magnus på Twisted ink 🙂

Bumsibum
0

nice nice grattis.. :)  har själv två planerar in en efter sommaren men vet inte vad än :O svårt eller var! :P

Lynxkissen
0

Tack så mycket :) svårt innan man bestämmer sig tycker jag :P

Bumsibum
0

ja.. de är ju en stor sak som ändå e rätt dyr och man ska ju ha den livet ut hehe :P  måste va nöjd :P

Lynxkissen
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu äntligen är den klar! Här kommer första bilden på mitt första och mitt ända mästerverk! Asnöjd! Inspirationen kom ifrån denna; http://www.tattoo.com/roses-side-body-jessica-allen-53033

Men han gjorde det lite annorlunda- jag gillar resultatet även om det blev annorlunda :)) Vad tycks?

CorneliaAndersson
0

Jättefin!!:D

Nu när jag ser att detta är din första.
Hur kändes det att göra en sådan stor tatuering, första gången?:)
Hur kändes det att ta på det stället, det är ju ett ganska känsligt ställe.:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Lynxkissen
0

#7 Tack så mycket- blev riktigt nöjd! Det gjorde bra ont och blev intensivt tyckte jag, men så värt det! Jag tyckte nog det gjorde ondast när han skuggade vid höftbenet samt snirklerna på revbenet typ. Jag har ju dock inget att jämföra med så jag vet inte hur ont det gjorde om man jämför andra ställen :) Men tatueraren påpekade att jag hade väldigt hög smärtgräns dock. Denna tog endast 1,5 timmar för mig men han hade räknat med tre. Jag kände min mer bekväm att göra det jag verkligen ville ha på en gång än att göra en liten att börja med som flera rådde mig att göra. Jag kände mest att jag ville göra det jag verkligen velat ha på en gång oavsett hur stor den är eller hur ont det gör :)

Karmatarerskanise
1

Snygg. Helt i min smak.

Lynxkissen
0

#9 Tack :) alltid roligt med komplimanger :)

Bumsibum
0

super duper snygg!!!

Lynxkissen
0

#11 Tack så mycket!