Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 6173 ggr
[grodAn11]
0

för lite hud mellan?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Idag gjorde jag för första gången hål i naveln, tyvärr tycker jag och ett flertal av mina kompisar att det ser ut som att det är för lite hud mellan? 

Såklart jätte tråkigt det här, överreagerar jag?

Det jag undrar över, är det något som går att ha kvar eller är det "ett hopplöst fall" dvs att kroppen kommer stöta ut den?

bifogar en bild.. tacksam för svar!

[grodAn11]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Hanna
0

Är den gjord med pistol eller kanyl? Känns konstigt om en seriös piercare skulle sätta den så, för det ser inte helt rätt ut som sagt. 😮

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[grodAn11]
0

som nått mellanting tror jag? 😮 Var inte direkt en pistol, du vet som de gör hål i öronen med, utan det var en klämma för att få hålet på rätt ställe, men det var inte med en kanyl heller, utan smycket var de som gjorde hålet?

dumt av mig å inte läsa på innan, att man ska göra hos en piercare, alla kompisar har gjort hos samma och de har fått bra resultat

Hanna
0

Du avgör själv om du vill ha kvar den eller låta den sitta. Jag tror tyvärr att den kan vandra. :/

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[grodAn11]
0

Tror också det.. Verkligen astråkigt! Tror jag ger den ett par veckor i alla fall. Tänkte om det var någon som har en navel piercing med liknande "mängd" hud emellan och om det har funkat för dem? #sadface :((

Karmatarerskanise
0

Ajdå. Synd att du inte läste på innan och gick till en riktig piercare.
Jag råder dig till att ta ut den och låta det läka ihop och sedan gå till en riktig.

för det första r det inte snyggt, för det andra är risken stärre att du kan slita loss piercingen då den sitter så ytligt och risken för att den vandrar finns. Då får du ett stor ärr.