Äntligen! ny gaddning!
Så! ska iväg och köpa presentkortet idag så jag inte är out of cash när han har en tid åt mig ^^
Ska bli ett träd, mellan skuldrorna. Mamma har gjort grundidén, så att ajg alltid kan återvända till mina rötter. ^^
Bilder kommer asap, dvs när jag väl fått gaddingen gjord, han har drop in på fredagarna o jag planerar nästan o vara där i god tid på fredag nu denna veckan….. Eller nästa vecka….. me nhelst denna, är så sjukt sugen på en ny gaddning så jag blir tokig! :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Åh, vad spännande! 
Jäkligt osmidigt med sömnen efteråt kan jag tänka mig, speciellt om man sover med katter och en människa som gärna håller om en på natten…

Hej LinaN, vad bra det låter, vilken snäll mor du har, som vill att du ska ha rötterna på plats!:)
Vill du visa sen??
MVH Isnornin
Vad kul :) Väntar med spänning på bilden :)
#1 det akn nog bli intressant o sova med den där, me njag ligge roftast på sidan o har en sambo som oftast sover på de sista 20 cm på sin sida av sängen……. litet tråkigt men sant. :S SÅ det enda blir väl att sova helt på rygg som blir knepigt…. men katterna sover adlrig hos mig om jag itne sover på soffan…. ^^
#2 klart du får se det sedan isnornin! :D Jag bad mor rita Yggdrasil åt mig, så jag alltid hittar hem till mina rötter :)
#3 jag emd ;)

å vad spännande!!! Jag har tid om 2 veckor:)
MVH Isnornin
#1,4 det kommer nog inte blir några problem att sova ;) är ju bara de första dagarna, eller iaf första natten man ska tänka på att inte ligga på tatueringen så att den fastnar i lakanet eller så… måste säga att min tatuering på underarmen var den jobbigaste, man kunde inte sova ordentligt för jag var rädd att förstöra den :P
#6 men min jag gjorde på underarmen vart itne det minsta besvärlig, inte den på benet heller ^^
Men jag hoppas verkligen att ajg kan lyckas nästla mig till en drop in tid på fredag….. tänker nog åka dit vid halv elva o vänta tills han öppnar vid tolv…. ^^
#7 Usch för o vänta så länge ;) Hoppas du får en tid dådå :)
#8, han har inte bokningsbara tider förrän i mitten av april nångång…. så han är klart populär ^^
Vi är medlemmar i samma rollspelsförening o flera av föreningens medlemmar har blivit gaddade av honom, o han gör snuskigt fina saker ^^

LinaN hur stor blir Yggdrasil?
MVH Isnornin
De låter spännande, som andra har sagt vill jag gärna se bild sen på mästerverket:)
Att sitta är ännu roligare när man gör sådär på ryggen eller liknande. Men de gör är bara ömt den första dagen eller så.. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lina, tänk bara på att ha plast över tatueringen den första natten. risken är att ev tröja/lakan fastnar i tatueringen. inte ett dugg skönt.
#10 Yggdrasil blir ca 10 cm hög, och är rätt rund i formen.
Men vi får se hur den slutgiltiga versionen blir, eftersom den måste ritas om litet för o passa för att bli tatuerad.
312 jo, tänkte det med…. lättast så :)

håller på att putsa på min…. man vill ju att det ska bli bra;)
MVH Isnornin
Vad kul, vad heter studion/tatueraren? *nyfiken*
#15 det vill jag itne säga ännu ^^ med risk för att ÄNNU flera bokar upp hans tider för mig ;) Men så fort jag har gjort den får du ett namn av mig :)
#16: Men jag blir ju nyfiken fattar du välk.. DU kan väl pm:a mig och berätta, jag kan LOVA dig att med min ekonomi kommer inget att göras med min kropp indom den närmsta framtiden på ett par år ;D

Hur går det LinaN ?
MVH Isnornin
#18 tror ni inte at tnär jag väl fått en tid så har jag fått världens superfinne precis där jag ska tatuera mig!?
SÅ nu blir det tidigast i april :(
Mest för at tajg inte orkar gå dit nånmer fredag på drop in.

#19 vilket skit! Ja ha det var väl inte meningen att det skulle bli nu, hoppas att det blir bättre i april, väntar med stor spänning!
MVH Isnornin
Vad störigt :/
Den 26e mars har jag fåt ttid nu kl 13.00!!!!
Yay!!! :D dagen efter löning o allt! :D
kul, o skönt att du äntligen fick tid! då hoppas jag på bildbevis ^^
Va kul! äntligen;) Som sagt får du visa bild sen
jodå blir bildbevis :D ska ha nån som fotar under tiden också tror jag :D
samt ev filmar litet med :D
#25 Hehe va kul!:) bra minne..