Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 1418 ggr
LinaN
0

Äntligen! ny gaddning!

Så! ska iväg och köpa presentkortet idag så jag inte är out of cash när han har en tid åt mig ^^

Ska bli ett träd, mellan skuldrorna. Mamma har gjort grundidén, så att ajg alltid kan återvända till mina rötter. ^^

Bilder kommer asap, dvs när jag väl fått gaddingen gjord, han har drop in på fredagarna o jag planerar nästan o vara där i god tid på fredag nu denna veckan….. Eller nästa vecka….. me nhelst denna, är så sjukt sugen på en ny gaddning så jag blir tokig! :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

navel
0

Åh, vad spännande! Skrattande

Jäkligt osmidigt med sömnen efteråt kan jag tänka mig, speciellt om man sover med katter och en människa som gärna håller om en  på natten…

isnornin
0

Hej LinaN, vad bra det låter, vilken snäll mor du har, som vill att du ska ha rötterna på plats!:)

Vill du visa sen??

MVH Isnornin

Karmatarerskanise
0

Vad kul :) Väntar med spänning på bilden :)

LinaN
0

#1 det akn nog bli intressant o sova med den där, me njag ligge roftast på sidan o har en sambo som oftast sover på de sista 20 cm på sin sida av sängen……. litet tråkigt men sant. :S SÅ det enda blir väl att sova helt på rygg som blir knepigt…. men katterna sover adlrig hos mig om jag itne sover på soffan…. ^^

#2 klart du får se det sedan isnornin! :D Jag bad mor rita Yggdrasil åt mig, så jag alltid hittar hem till mina rötter :)

#3 jag emd ;)

isnornin
0

å vad spännande!!! Jag har tid om 2 veckor:)

MVH Isnornin

[jenkass]
0

#1,4 det kommer nog inte blir några problem att sova ;) är ju bara de första dagarna, eller iaf första natten man ska tänka på att inte ligga på tatueringen så att den fastnar i lakanet eller så… måste säga att min tatuering på underarmen var den jobbigaste, man kunde inte sova ordentligt för jag var rädd att förstöra den :P

LinaN
0

#6 men min jag gjorde på underarmen vart itne det minsta besvärlig, inte den på benet heller ^^

Men jag hoppas verkligen att ajg kan lyckas nästla mig till en drop in tid på fredag….. tänker nog åka dit vid halv elva o vänta tills han öppnar vid tolv…. ^^

Karmatarerskanise
0

#7 Usch för o vänta så länge ;) Hoppas du får en tid dådå :)

LinaN
0

#8, han har inte bokningsbara tider förrän i mitten av april nångång…. så han är klart populär ^^

Vi är medlemmar i samma rollspelsförening o flera av föreningens medlemmar har blivit gaddade av honom, o han gör snuskigt fina saker ^^

isnornin
0

LinaN hur stor blir Yggdrasil?

MVH Isnornin

Liss
0

De låter spännande, som andra har sagt vill jag gärna se bild sen på mästerverket:)

Att sitta är ännu roligare när man gör sådär på ryggen eller liknande. Men de gör är bara ömt den första dagen eller så.. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lisette
0

lina, tänk bara på att ha plast över tatueringen den första natten. risken är att ev tröja/lakan fastnar i tatueringen. inte ett dugg skönt.

LinaN
0

#10 Yggdrasil blir ca 10 cm hög, och är rätt rund i formen.

Men vi får se hur den slutgiltiga versionen blir, eftersom den måste ritas om litet för o passa för att bli tatuerad.

312 jo, tänkte det med…. lättast så :)

isnornin
0

håller på att putsa på min…. man vill ju att det ska bli bra;)

MVH Isnornin

tessa
0

Vad kul, vad heter studion/tatueraren? *nyfiken*

LinaN
0

#15 det vill jag itne säga ännu ^^ med risk för att ÄNNU flera bokar upp hans tider för mig ;) Men så fort jag har gjort den får du ett namn av mig :)

tessa
0

#16: Men jag blir ju nyfiken fattar du välk.. DU kan väl pm:a mig och berätta, jag kan LOVA dig att med min ekonomi kommer inget att göras med min kropp indom den närmsta framtiden på ett par år ;D

isnornin
0

Hur går det LinaN ?

MVH Isnornin

LinaN
0

#18 tror ni inte at tnär jag väl fått en tid så har jag fått världens superfinne precis där jag ska tatuera mig!?

SÅ nu blir det tidigast i april :( 

Mest för at tajg inte orkar gå dit nånmer fredag på drop in.

isnornin
0

#19 vilket skit! Ja ha det var väl inte meningen att det skulle bli nu, hoppas att det blir bättre i april, väntar med stor spänning!

MVH Isnornin

Karmatarerskanise
0

Vad störigt :/

LinaN
0

Den 26e mars har jag fåt ttid nu kl 13.00!!!!

Yay!!! :D dagen efter löning o allt! :D

[jenkass]
0

kul, o skönt att du äntligen fick tid! då hoppas jag på bildbevis ^^

Liss
0

Va kul! äntligen;) Som sagt får du visa bild sen

LinaN
0

jodå blir bildbevis :D ska ha nån som fotar under tiden också tror jag :D

samt ev filmar litet med :D

Liss
0

#25 Hehe va kul!:) bra minne..