Vad kostade det för er att pierca er?
Ja som rubriken lyder.
Vad kostade det att pierca er och vart piercade ni er? 
I öronen (öronloberna) kostade det ungefär 100kr för båda, i Mallorca + öronhängerna.
I naveln kostade det 600kr och då ingick rengörings servetter och stav + smycke.

Mina hål i öronen (öronloberna + helixarna) kostade väl 60-100 kr. Minns inte riktigt. Dem har jag piercat på affärer som guldfynd och så.
Mina 2 cheeks kostade 1000 kr. En kostade 600 men gjorde man två så blev det 1000. Dem gjorde jag på magic lines.
- Medarbetare på studier.ifokus
Jag har 9 hål i öronen som kostade sammanlagt 1900. (Jävlar O.O) Sen har jag töjt och hållt på också, så jag har väl lagt ut sammanlagt 3-3500 spänn på mina öron xD Och de är inte klara än!
Gjorde de två första hålen i någon smyckesaffär när jag var 10. Med pistol
Sen har jag bara gjort med kanyl hos Barbarella.
Sen ska jag ha septum, tunga, läpp, bröstvårtor, fyra i naveln och några dermal anchors också. Kanske 3 skindivers vid ögat också. Argh jag kommer bli fattig.
Ögonbryn 350 (100kr rabatt den veckan)
Navel och tunga 400kr/styck
Bröstvårta, läpp 450kr/ styck
Intim 600kr
Har inte gjort alla på samma studio, men priser varierar på svårighetsgrad och studio.
Paulina
Öron: 100:- eftersom jag gjorde dem som 6-7åring på salong. Men så har jag fått göra om dem ungefär 12 ggr. Så dem kosta lite mer i längden.
Helix: 200:- Gjorde den som 13 åring på salong med.
Off center labret var gratis.
Septum: 500:-, 100:- billigare eftersom han gjorde fel först.
Conch: 400:-
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

vanliga hålen minns inte, pistolhål.
tragus gratis pga snetagning så jag fick göra om.
navel 500, men den tog jag ur pga graviditet
mouce 500
septum 400
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Ni vore jätte söta om ni skapar en egen tråd för navelpiercing-disskusionen :) De blir lite OT i den här tråden :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Någon Medarbetare får gärna ta bort inläggen som är OT här om navel piercings.
#19 Förlåt Lisette, det gör vi :)
De två första hålen i öronen kostade runt 100 kr, (de 3 andra har jag gjort själv :)
Pircingen i näsvingen kostade 400 kr :)
Öronlooberna är pistolhål och har kostat totalt 270:- (fem stycken)
Tragus 400:-
Navel 400:-, men den är urtagen nu.
/Christine
Öronloberna kommer jag inte ihåg hur mkt det kosta..
Piercingen i naveln kosta 600kr :P
// Michis
Naveln kostade 586 riksdaler -99.
Näsan var gratis.
Ögonbrynet minns jag faktiskt inte trots att det var det senaste.
_No way! Yes way!

Oj, sånt hag jag svårt att komma ihåg!
Öronen kanske 50:-/st
Navel - Tror den kostade 500:-
Tungan - Kan det varit 500:-
Mouche - Gratis
off-center labret - 500:-

- bröstvårta x2 - 1400:-
hmm nu ska vi se.. :P
Tragus - 300:- tror jag
Conch - 400:- tror jag
Bröstvårta - 380:-
Intim - 500:-
Tungan - 400:- nånting
Septum - 350:- har jag för mig
blir en christina när jag får pengar med^^

Öron - 80-100 :-/st på salong.
Helix - 100 :-, även den på salong.
Näsvinge - 350 :-
Medusa - 350 :-
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Första öron minns jag inte..
Öra - hål 3 kostade 5 euro och 4-6 kostade 3 euro (eftersom jag använde samma örhänge som till hål tre)
Helix kostade 40 euro om jag inte minns fel
öron 3st. 60 kr styck
helix 2st. 60 kr styck
septum 600kr
navel 500kr
off center labrett 500kr

öron 2 st hos frisör ca 100 kr för båda… resten har jag gjort själv (6 st)
näsan: gratis…gjort själv
naveln: gratis pga lärling stack…
tungan 500 kr hos piercare i gbg
Snart cheeks: 1000 kr för båda sidorna

Mina två första örsnibbarna minns jag inte för det var så länge sedan, men de senaste:
4 örsnibbar & 3 Helix, 100:- st. med pistol hos en guldsmedsbutik här i stan.
1 Näsvingen 500:- , med kanyl hos Arbrå Tattoo & Piercing.
Fler piercingar blir det till hösten, har en liten paus nu så de jag har får läka i lugn & ro..
Örsnibb x2 = 100 kr, smyckesaffär när jag var 5 år gammal.
Örsnibb x3 = 0 kr, gjort dem själv.
Navel = 500 kr, piercingstudio.
Monroe = 0 kr, gjorde själv.

har bara hål i öronen de första jag gjorde minns jag inte men 120 för örsnibbarna kanske, det var billigare att göra flera. Sen vet jag inte vad jag betalade för det 3:e men 100._ kanske. Sen för det 4:e betalade jag 120:-.
Mvh Ellenfyrkant
Jag har 3 hål i öronen, alla tagna med pistol när jag var 6 år 75:- st och en helix, även den med pistol vid 15 års åldern kanske 100:- och sedan nu vid 20 år tog jag en surface 600:- på federal!
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Mina 2 första lobes när jag va 10 år: 100kr med pistol
3 lobes när jag va 14: 150-200 (minns inte exakt) med pistol
Helix när jag var 18: Hemgjord
Navel: Minns inte priset
Tunga (urtagen): 400
Intim: 600 eller om det var 650
Jennie
Jag minns faktiskt inte..
Mina lobes gjorde jag när jag va så liten att jag inte minns, efter det gjorde jag tre nya två på ena sidan och ett på andra också med pistol då. Kostade nog runt 90-100/per hål..(fick dock ta ut ett av dom) sen gjorde jag en helix 120kr har jag för mig jag fick betala.. och sen läkte den inte sen gjorde jag en ny tror samma pris.. som jag sen fick ta ut den med. Också med pistol.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
mina öronsnibbar gjorde jag som liten, sen gjorde jag ett till vanligt hål som lite äldre, skulle tippa på att alla tre hålen kostade ca 200-250 tillsammans.
Om jag kommer pierca mig i läppen (som jag hoppas på att göra under hösten) kommer det kosta 550 kr, med smyckesbyte.

öronsnibbarna tog jag hål i när jag var 4-5 år efter att ha tjatat på mamma så mycket så hon inte stod ut längre xDD och det har jag ingen aning om vad det kostade (men det bar med pistol allafall ;) ) sen tog jag ett till hål i örat (också med pistol) när jag var 9-10 år) och det kostade 100 kr på spa maskrosen. men sen hade jag inte örhänge på ett atg så det växte igen.. men för några veckor sen gick jag till percaren och tog ett hål på samma ställe som det hade växt igen :) (alltså 1 hål brevid ena öronsnibbshålet) :)