Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: leva-med-body-modification
Läst 5152 ggr
Liss
0

Vad jobbar ni med?

pågrund av tråden "Jobbsituationer" skulle jag vilja veta vad ni jobbar med? Dem som inte våga/ville skriva i den tråden kanske kan berätta om vad de är för jobb dem har iaf:)

*nyfiken!*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Telefonkontakt
0

Ingenting. Arbetslös som inte har börja söka jobb än. Men är utbildad barnskötare och simlärarassistent. Så det blir väl jobb som barnskötare snart (håll tummarna för mig).

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Liss
0

lite ot men, åkte du möjligtvis 117 idag?? var nämligen en tjej med rosa/rött hår på bussen;)

SaraC
0

Jag pluggar till lärare, jobbade på dagis förut. Extraknäcker som exklusiv nanny åt två gullungar ;) Så det är ungar för hela slanten.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Telefonkontakt
0

#2 Jag? Nej, jag har brunt hår nu :P Sen hade jag verkligen knallrosa hår ;)

AnneN
0

Jag pluggar på komvux

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karmatarerskanise
0

Jag jobbar inte för tillfället.

kissan78
0

Är sjukskriven från arbetslöshet ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

skrellet
0

pluggar internetteknologi på högskolan i gävle :)

lilin
0

jag är pensionär

[jenkass]
0

telefonist på eniro… pluggar på komvux på distans samtidigt…

WesthKiowas
0

Jobbar på ett pappersbruk

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Linn
0

utbildar mig till florist

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Karmatarerskanise
0

#12 Då kanske du kan berätta varför alla mina blommor dör ;)

Liss
0

#13 förslagvis att du inte vattnar dem eller att du vattnar dem för mycket?;P

Linn
0

#13 skicka ett pm till mig så ska jag tala om vad du gör för fel! ;)

Linn

[jenkass]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.