Bilder på era Piercings

Har tyvärr inga bilder på dem men är piercad i tungan och läppen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ansiktet
Earl 1,6mm
Septum 2,4mm
2 nostrils 1,6mm
Monroe 1,6mm
Off-centre labret 1,6mm
Off-centre labret 2,4mm
Osminkad och därför inga ögonbryn heller.

Vänster öra
Lobe 20mm, skall nog bli 25…
Lobe 4mm (dock inte på denna bild då den är gammal) Skall bli 5 eller 6.
Conch 3,2mm (dock inte på denna bild då den är gammal) skall bli 4 eller 5.

**Höger öra
**Lobe -- Vet inte riktigt mm på detta öra, ringen är iaf 6mm och hålet kan jag tänka mig är det dubbla. Det skall bli 20 eller 25 inom sin tid… Men när har man ork…?
Har även en helix i detta öra som är 2,4mm, dock syntes det inte på bilden… Skall bli 3 eller 4.

har tyvärr ingen bild men jag har piercing i näsan,läppen,tungan,bröstvårtan,naveln och klitoris kappan sen har jag vanliga hål i öronen=)

rackarns inga biler men jag har två hål i naveln och en i tungan

Småbilder, har inga större på hårddisken just nu…
![]()

#60 Nice!
Blir nog tusan en conch eller en tragus för mig med:) väldigt snyggt båda två:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

jag vill också ha en i tragus! har ju en conch, får ha en tragus i andra örat kasnke. ^^ och så vill jag he en smiley också, snart!
Här kommer några bilder på mina piercingar som jag har / har haft. =)
Har tyvärr inga bilder på piercingen i naveln eller det töjda örat.
Har dessutom sammanlagt 11 "vanliga" hål i öronen.
Septum:

Läpp, fortfarande lite svullen:
Ring i läppen:
Tungan:

#60 snyyggt! snart ser ja ut nått liknande:D har helix o vanlig i öronsnibben.. ska ta i tragus o kanske ett till bredvid den vanliga :)

#86 de vart ur fint =)
lägger in en liten bild på mej då med min piercing som jag är nöjd med ^^ (ögonbrynet)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Haha jag har en i läppen o sen har jag tappat min andra på ena sidan av läppen o så har den nu växt igen buhuuuu
#87 Tack:)
#88 sånt är aldrig kul!:(
Här kommer min helix me, just nu har jag spiralen jag hade i läppen förut .. :)
så.. nu har jag väl bestämmt visat alla? helix, öronlobbarna, näsvingen syns ju på flertal bilder och septum och labret.. jaa de var väl det då. ÄN SÅLÄNGE:P

#90 Va bra, nu fick ja se den då;) de var snyggt..

Min helix :) vill ha mer men har inte åldern inne ;(
(har också tre hål i andra örat)

Labret, tunga, navel, nostril och industrial samt öronsnibbar då.
≧◔◡◔≦
Jag hade ett ursnyggt bröstsmycke föut, en tunn kedja med tre vita små pärlor i som höngde på vardera sida om bröstvårtan o bildade ett "V", om ni hänger med?
Synd nog gick den sönder för en månad sedan, o har inget kort på den, annars hade ni fått se.
Har ögonbryn, bröstvårta, navel och klitoriskappa<-- den är jag mest nöjd med, tycker de ser så bra ut! *om man nu får berömma utseendet på sin egen snippa* haha
Paulina

Mitt ena öra.

funderar på om jag ska lägga upp en NÄRBILD på min nipple piercing… vill ni se den? eller ska jag skita i det?
#102 Haha du får lägga in vilka piercings du vill, alltid kul att se bilder:)

Blev ju jätte fint LisetteS.. Jag får ta och lägga in något kort på mina piercings när jag får hem tunnlarna :)
hehe jaa septumen är sne jämt.. men de funkar^^
Ja hoppas du får dem till imorrn;)

Mitt vänstra öra får jag visa senare då jag töjt klart det..
Även det ska upp till 8mm och är just nu 6mm..
Men vänsterörat går lite segare :(
Jag får återkomma med bild på vänster örat! :)
Sen har jag även hål i naveln..

Sätt en ring genom hålen… genom båda hålen med samma ring alltså :P
golf.ifokus.se
#110 Snygg tunnel du;)
Du kan ju töja ut dem till 1.6mm så kan man ha massa roliga piercingsmycken ist för "tråkiga vanliga" smycken:) Eller så töjer du till 4 mm i nästa bredvid kanske.

Skulle det se knepigt ut om man töjde ut det mittersta hålet till 4-5mm och det yttersta till typ 2-3mm och sen ha tunnlar i dom oxå?! Eller sitter hålen för nära varandra?
Finns det ens tunnlar som är så små?!
#114 ja det finns så små tunnlar och jag tror det kommer se bra ut! håller själv på med att töja upp hålen brevid mitt 10mm i ena örat. och om det inte ser bra ut så kan du ju ta ut och låta det dra ihop sig :)
#114 Jo de kan se coolt ut:)

Här är mitt gamla smycke, använder det inte alls ofta, men men. Lite suddig bild, mobilen är inte den bästa..
OBS Bröst!
Paulina

OBS Bröstpiercing

Min smiley

Har den här bilden på min presentation just nu också, men i alla fall ^^
Just nu har jag iaf
x2 Off-centre labretter - 1,6mm
Labret 3,2mm (ska bli 6mm…kanske mer
)
x2 Nostrils…
Monroe
Ögonbryn
Septum - som inte syns så väl på bilden för att det enda jag har som passar nu är en septumbullet på 4mm…Ska jag ha ring måste den ha 8mm i innerdiameter.. Måste alltså skaffa customsmycke… >_< (dom minsta ringarna som är 4mm tjocka har en innerdiameter på typ 12 eller nåt)
Örat som syns på bild är just nu 22 mm … ska bli större. Antingen 25.. eller 30.. får väl se hur det slutar.
Den rosa tunneln är 6mm..
Min conch är 3,2mm och ska töjas upp lite mer den också.

Ska fixa bild på tungan och andra örat, samt naveln.. när jag orkar ;D

jag har 1 i naveln, läppen och i tungan, har också hål i öronen såna där vanliga små hål och så ett som jag töjt så att en vanlig stav får plats. Om 1 vecka så blir det även 1 piercing i bröstvårtan :)

här har jag en ny bild på min piercing i ögonbrynet =)
ignorera mitt onoppade ögonbryn
#139 Fräck färg på ögonen :)
Gaah, saknar min kamera! Har en 6mm skitstor ring i ena örat och en 5mm klo i andra :P

#140 hehe tack ^^

Kan inte få med allt på samma bild :p
Men där ser man iaf mina två off-centrelabretter som är bredvid varandra. (Den längst mot mitten gjorde jag sist..) tog ett tag för mig att orka fixa bild på det. :)
får se om jag orkar fixa bild på resten ;P

#146 Vad gulligt det var med Illern där 

#146 Naw, så gulligt med Banditen på tutten =)) Ja det kan man kalla kärlek!!!! Kram på er!!!

#147 ja, jag tyckte det med.. Så sällanman har anledning att visa upp bilden bara. och den gjorde sig inte alls lika bra när man retuscherade.. :(
#148 jasså, där var du.. hahahahha! hoppsan!
Och du såg att det var Diten, imponerande! ;)
måste bara lägga in den här ^^
lite annorlunda men den vart lite cool =)

snygg piercing å gekko ödla 150 :D

#151 tack :) jag har lekt lite med den bilden, kan lägg aupp den med om ni vill se ^^

#153 Cool 
golf.ifokus.se
#154 tack :D
#100 Wow!

sen har jag en i tungan och en klitoriskappan..

Ja de har en tendens till att öka;P
Ingen bild, mina piercings: tungan, mouche, naveln, tragus, näsvingen och ett i vardera öra. 

#161 Ja verkligen, det blir ju som ett beroende de här med piercingar och tattueringar. ><
Har labret och imorgon vid den här tiden kommer jag ha vertikal i ögonbrynet (eyebrow). Haft labret tidigare, men tog ur när jag hade tjockismage och spydde. Satte dit en ny idag, passade på att boka tid för nästa direkt. Sedan blir det vatten och bröd för mig månaden ut… 
Har bestämt mig för att töja lite öron också, men det är ju inte så dyrt iaf, he he. Kommer bilder imorgon om jag skulle råka känna mig snygg då 

Satt å testade funktionerna när bilden togs, där av hjärtat!
Har tyvärr ingen bild än tänkte lägga upp en lite senare
men jag har,
Vänster öra: 3 helix, 8 vanliga hål, varav 1 töjning på 8mm.
Höger öra: 1 helix, 4 vanliga hl, varav 1 töjd töjning på 8mm
har oxå i ögonbryn, navel, näsa, tunga
kommer snart att ha monroe, off center labret, tragus och en industrial innan året är slut. sen får vi se vad jag hittar på för roligt nästa år :)

#179: Jag vill också ha!!
Skitsnyggt.

Fr o m idag så har jag bara fem piercingar
. Jag har ju varit jäkligt sugen på att göra snakebites i ett par år nu så jag bestämde mig för att ta ur min labret så att jag kan ta en till off center och få mina efterlängtade snakebites istället. (jag har en extremt liten mun så det blir så jädra trångt om jag har tre i underläppen)
Så nu har jag:
Christina
Höger bröst
Navel
Septum
Off center
Men snart så kommer jag troligen att kunna stryka off center och skriva dit snakebites istället ;)
(navel och bröstpiercing har jag redan lagt upp bild på via min gamla användare Tiiia och min christina finns det bild på inne på privat bodyart.)

#179 Så snyggt, jag vill också ha!
När man kollar på bilder på vad alla andra har så blir man så sugen på o ringa ner till Pirate Island och boka tid för genomborrning av hela kroppen! Vill ha allt! :D

#179, Supersnyggt, en sådan vill ju jag också ha, :)

#183#184 tack :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Kul att se vad alla har! haha, jag tog hål i mitt knä en gång i tiden.. hade ett örhänge där 2 v. sen tog jag ut det. Det var ju inte direkt seriöst om man säger så *lol* Mest bara d att jag hade lite att göra *asg*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Lite mer seriöst är väl den ja gjorde i läppen :-p den har jag gjort själv, för kanske 8 å sedan. Älskar den å kommer aldrig att ta ut den ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

OJ glömde piercingen i tungan som jag även har töjd till 5 mm
Har enbart i öronen just nu, men jag vill så gärna ha på fler ställen. Jag har haft i ögonbrynet, men det stöttes ut. Och så hade jag i naveln, men efter ett dåligt tips från piercaren blev det lilla röda extremt rött och infekterat och en sjuksköterska sa åt mig att ta ut.. Vilket jag inser efteråt var dumt. Men men. Går inte att göra nåt åt det nu.
Tänkte töja pyttelite så jag får in lite tjockare ringar.. sen ska tragus fixas nån gång.
Nu har jag bilder på mina också :)
Först ut: Naveln.
OBS att jag ser väldigt mycket fetare ut än vad jag är X)
Jag blev tvungen att byta smycke mycket tidigare än vad jag skulle, ena kulan lossnade på skolan och smycket ramlade ur. Men det gick bra iaf :)
Så har vi ju 3 vanliga hål i öronen, men de orkar jag inte lägga upp bilder på :P

psst, vill se cheeks bilder :D
Jaa, är det nån som sitter och har cheeks-bilder som de inte lägger ut så fram med dem nu! :D
Förresten, en ny tråd kanske? :)
Det tar en evighet att scrolla ner hit.. x)
Mja, gör man en ny så får man ändå inte se alla medlemmars piercings uppdaterat. Och den lär säkert bli lika lång, eftersom folk vill visa igen då:)
#201: Haha, så långt täker inte jag ;) Smart där.
#201 man kunde kanske ta bort "onödigt" prat och bara lämna de med foton i så blir det aningen kortare :)

Alla älskar septum ! :D

Detta e mina 3 i läppen :) gjorde först snake bites ^^ har ngn bild på d med tror jag :) ..
Jag kommer nog pierca mig snart igen :) .. Piercingar som jag funderar på är
*Bröstvårtorna
*Ögonbryn
*Septum
*Medusa
Men vi får väl se vilka som det blir med tiden ^^ brukar göra små roliga bilder i paint där jag målar in piercingarna för att se om jag passar i dem eller inte haha , ett litet tips till er som inte e säkra på att ni passar i en viss piercing ;9 hehe

När mina snakebites var nygjorda :) på bilden har jag väl haft dem i ca 45 minuter eller så ^^ det var mina 2 första piercingar, gjorde bägga samtidigt så hade man d överstökat fall man skulle tycka d gjorde ont haha men d kändes ju knappt :O D stack till pyttelite å sen va d klart liksom ^^
Sen ang. mitt inlägg ovan, det blir nog antingen medusa eller septum, tror inte jag skulle passa i att ha både och då dem skulle "krocka" å d tycker inte jag vore så snyggt .. men dem andra funderar jag på att göra inom en ganska snar framtid, eller till hösten (september typ) efter allt badande å sånt så man slipper tänka lika mycket på infektioner å rötmånad osv ..

jag har tre "vanliga" i ena örat och tre i andra, varav de två längst ner är 10 mm, har även en tragus och en helix i höger öra och en conch i vänster, btw.. ang. min conch, har suttit och tittat på era bilder (ni som har conch ofc) och insett att min sitter fasligt långt in jämfört med era, alltså min sitter mer i mitten av örat eller vad man nu ska säga.
anyways, har även i naveln och i ena näsvingen, har haft en off-centre också. ska se om jag har någon rolig bild.. men det är tveksamt.
Hittade en där min helix mycket knappt syns, och näsvingen och ett av dom "vanliga" hålen i ena örat, plus att det är en galet gammal bild. Men det får ni ta:P
Mina älsklingar, helix & tragus <3 plus två av mina sex lobes (en utan örhänge dock).

#225 lite OT men shit va fin hårfärg!! :D

#226 Haha, tack så jättemycket! :D
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#227 aha, härligt! har aldrig riktigt tänkt på det.. men oftast kanske de sitter längre upp ^^
Btw.. jag har gjort en ny piercing, länge sen jag var inne på den här sajten men ja.. vet inte om man ska skämmas för den.. lite udda kanske. Men jag vill ändå ha kvar den ;(
Jag gillar å peta på den haha, så det tar lite tid att läka men den gör då inte ont iaf :p Sen om det är snyggt eller inte, tja.. de vete tusan. Men jag tycker om den vilket som ;D
_

Vart sitter den?

#232 I nacken :)
golf.ifokus.se

Har min offcenter labret
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
#252 Aj som fan?
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold

Väljer man verkligen en sån som första-piercing? :P Aj?
golf.ifokus.se
#253 och #254, kan bara säja att jag har hål i ena örat sen 25 år tillbaka, och det gjorde mycket mer ont än PA'n, den kändes i ungefär 0,10 sekund, just stick ögonblicket, sen dess är det inte smärta man känner, utan mer hmmmm vuxen känslor,,, ganska skönt, fast vill jag unvika dom känslorna, så är det bara att dra fram förhuden igen, så är det mer som innan :)
Men i vardagen så går jag med sakarna bara, ( inte synliga för folk såklart ) .. men jag var inställd på att det säkert skulle göra skitont, men icke sa nicke,,, det stack till bara, thats it. och då det är en av dom piercingerna som är lättast att sköta om, läkar snabbast, så är det perfekta första piercingen enligt mig, och att den är simpel att dölja, gör ju inte saken sämre… enda nackdelen är att man är tvungen att avhålla sig från sex minst 1 vecka, och sen upp till 6 veckor med kondom,,,,