Nipples-frågor
Hej igen!
Hur många här har bröst piercingar? (helst killar)
Jag funderar på att förutom tungan, pierca bröstvårtorna.
Dock inte förrän min kropp ser bättre ut (pösig efter viktnedgången) och vill veta om det påverkar känseln i bröstvårtorna, hur ont det gör och så vidare.
Jag har verkligen stor känslighet i bröstvårtorna för att vara kille, och vill inte mista det! haha
Dock så lär jag övertala min pojkvän om detta eftersom han låter mig göra tungpiercingen mot honoms vilja. Han tycker att det verkar onaturligtXD
Så berätta lite om era nipples.
Och gärna förslag på hur man kan tala om för tillexempel sin pojkvän att det är sådana saker man vill göra, för att dom ska förstå liksom.
mvh Gayhenke
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Nu är jag viserligen tjej men jag tyckte att det inte gjorde det minsta ont snarare tvärtom. Tycker även kännsligheten har ökat efteråt. Fast har en kill polare som oxå har nu gjorde han den typ på fyllan och han tycker att det är något av det värsta han har gjort.. Så det är ju extremt olika.
I want to be like the patronsaint of reality.
Oooh:) låter som en stimulerande piercing Hähä. /inte snuskgubbe
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Min sambo gjorde en i bröstvårtan i göteborg på tribe under en vistelse där, han är väldigt smärttålig, tror han visa mer smärta när han gjorde den, än när han bröt armen :P Men det är riktigt snyggt, och han är mer känslig i bröstvårtan sen han fixade den.
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Jag har en tjejkompis som fick mindre känslighet i bröstvårtan efter att hon piercat. :/
<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3